ApolloC Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 (endret) Jeg får opp en advarsel om at windows (xp) ønsker å kjøre epswad3.exe i oppstarten, uten at jeg har innstallert et program som skulle inneholde en slik fil. Jeg har valgt å ikkje kjøre denne så langt, men er det noen som kan fortelle meg hvilken funksjon den har? Prøvde å google, men fikk ingen treff. Edit: Den ligger i c:/windows/ Endret 6. juni 2005 av ApolloC Lenke til kommentar
zokra Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Sitter på en skolepc med standard installasjon av xp pro SP 1, og filen finnes ikke her... Lenke til kommentar
South_Bridge Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 google it... kanskje??? Lenke til kommentar
ApolloC Skrevet 6. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2005 Mistenker at filen ikke har helt gode hensikter, så jeg tror jeg forsøker å fjerne den uansett. Men det kunne vært greit å vite likevel. Lenke til kommentar
zokra Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Prøvde å google, men fikk ingen treff. google it... kanskje??? Les posten kansje Lenke til kommentar
zeltex Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 (endret) South_Brigde har øynene i orden ser jeg.... Har ikke hørt om fila før, men EPS kan settes opp med bildefremviseren irfan. Kanskje det er instalasjonsfil til irfan? Edit: to ord vekk: tror jeg. Endret 6. juni 2005 av zeltex Lenke til kommentar
ApolloC Skrevet 6. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2005 Har ikke, og har aldri hatt, DOOM, men har hatt ganske mange andre spill innstallert... Irfan har jeg heller ikke hørt om, men jeg kan opplyse om at denne advarselen kom opp ved første reboot etter at jeg hadde drevet en del med innstallering av nye demoer + spill dagen før... Kan det være noe korrupt/"uærlig" programvare inne i bildet? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Finner en del "spor" på google: http://www.google.com/search?hl=no&rls=GGL...nG=S%C3%B8k&lr= http://www.google.com/search?hl=no&rls=GGL...nG=S%C3%B8k&lr= Lenke til kommentar
ApolloC Skrevet 6. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2005 Takker. Ser ikke ut som en fil (om det er en i samme familie) jeg ønsker å kjøre på maskinen min, nei... Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Bare et skudd i blind, men du har ikke en Epson skriver installert? Lenke til kommentar
ApolloC Skrevet 6. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2005 Nei, jeg har ikke det. Sliter med en tidvis ustabil hp-skriver Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå