Howard Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Det ryktes at ATI vil lansere R520-brikken den 26. juli. Dersom det stemmer, betyr det at Nvidia vil være omlag en måned tidligere ute med sin G70-brikke. Les mer Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Og med "lansere" mener man...? Hjelper lite hvis nVidia lanserer skjermkort en måned tidligere hvis de ikke kan levere en måned tidligere. Men det vil jo tiden vise... Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Og med "lansere" mener man...? Hjelper lite hvis nVidia lanserer skjermkort en måned tidligere hvis de ikke kan levere en måned tidligere. Men det vil jo tiden vise... Begge to har vel kjørt hardt på pairlanseringen i det siste. Får satse på at begge chippene er ca like bra, så de holder hverandre i øra, vil ikke ha noen ny ny fadese fra nvidia nå (alla 5xxx-genrasjonen) AtW Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Regner med at vi ikke kommer til å se den store forskjellen mellom dagens skjermkort og disse nye kortene, I år så har det vært veldig lite med lekasjer kontra mot det som var i fjor, og dermed så må jeg si at jeg tror at disse nye kortene ikke kommer til å yte så mye mer enn dagens skjermkort : kanskje en forbedring på 25-50% . Lenke til kommentar
Åsmund@ATi Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Akkurat når jeg har fått Sapphire X850XT PE ..også kommer dette korte der så TIDELIG Vel, må vel returne korte mitt innen 14 dager jeg da..... huff..... Eller skal jeg vente en uke før Xaveon kommer åsså selge Lenke til kommentar
bOMS Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 ATi har jo vist frem fungerende modeller på lukkede visninger, så kanskje de har fått i gang produksjonen av brikken. Man kan jo håpe. men jeg skjønner også at de vil vente til de har fått ut SLI varianten sin først, slik at kortet spytter skikkelig fra seg. De ønsker sikkert å slå nVIDIA sin SLI løsning, og det er det ikke sikkert ett kort vil gjøre. Lenke til kommentar
Coffie=JavaCode Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Damn dette er jo sykt, lanseringsdatorer går fremover med noen måneder. Håper de ikke tar noen snarveier for å klarer det. Les denne artikkelen angående papirlanseringer http://www.cooltechzone.com/index.php?opti...d=1200&Itemid=0 Lenke til kommentar
master air Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Jeg bryr meg ikke om når den blir lansert, jeg bryr meg om når den kommer i butikkene. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Bestilte meg akkurat en splitter ny pc med X800XL :!: Jeg skal beholde X800XL til jeg er nesten nødt til og kjøpe nytt skjermkort og til den tid er det sikkert mye bedre skjermkort. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Det er spennende, men det gjenstår å se. Lenke til kommentar
graks Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 blir og kjøpe r520/g70 når de kommer i butikken i høst.kjøper det med best ytelse. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 blir og kjøpe r520/g70 når de kommer i butikken i høst.kjøper det med best ytelse. Peronlig håper jeg den nye genrasjonen sørger for at alle budsjett-klasser får dua-dvi. AtW Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Ja, dual-DVI burde være standard. Det er jo ikke verre enn å legge ved en eller to omformere til VGA (som på mine Gainward 6600GT) Lenke til kommentar
[-GoMp-] Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Blir spennende å se om G70 bare er en én-slots løsning Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Noen som har Idè om prisklassen disse jævlene vil ligge i? Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Bestilte meg akkurat en splitter ny pc med X800XL :!: Jeg skal beholde X800XL til jeg er nesten nødt til og kjøpe nytt skjermkort og til den tid er det sikkert mye bedre skjermkort. Har en kamerat som akkurat kjøpte X800XL, og jeg må si at jeg ikke helt skjønner hva man skal med disse sinnsykt dyre skjermkortene når hans (ATi-) kort fikk 46fps i Doom3 på 1600x1200 og Ultra quality... Lenke til kommentar
borgz Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 (endret) Noen som har Idè om prisklassen disse jævlene vil ligge i? noe der x850xt pe/6800 ultra ligger i dag. er bare noe jeg har hørt tho edit leif of coz! Endret 6. juni 2005 av borgz Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 (endret) Bestilte meg akkurat en splitter ny pc med X800XL :!: Jeg skal beholde X800XL til jeg er nesten nødt til og kjøpe nytt skjermkort og til den tid er det sikkert mye bedre skjermkort. Har en kamerat som akkurat kjøpte X800XL, og jeg må si at jeg ikke helt skjønner hva man skal med disse sinnsykt dyre skjermkortene når hans (ATi-) kort fikk 46fps i Doom3 på 1600x1200 og Ultra quality... Det er vel bra det? Er det ikke? 46fps?? Vet ikke om det du sa var bra... Mente du at det var bra eller ikke? Endret 6. juni 2005 av Overdox Lenke til kommentar
MistaPi Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Litt gammelt nytt, men sikkert nytt for noen: http://www.earth2160.com/gm/support_updates.php - Unterstützung für Pixel Shader 3.0a, den R520 Chipsatz (ATI) Lenke til kommentar
Robin B Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Fra The Inq. We got some numbers from this card and it turns out that R520 scores more than 10000 in 3Dmark05. We still don't know its clock speeds but we know the score. For what we know Nvidia can not mach this with G70. http://www.theinquirer.net/?article=23752 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå