Smirnoff Skrevet 19. juli 2002 Del Skrevet 19. juli 2002 Er det noen andre som har opplevd at Kazaa noen ganger kansellerer -alle- downloadene, selv når man mente å kansellere 1 av dem. Veldig irriterende, særlig når noen av downloadene nærmer seg komplettering. (Nei, jeg velger kun Cancel Download, og ikke Cancel All Downloads) Lenke til kommentar
ChriZno Skrevet 19. juli 2002 Del Skrevet 19. juli 2002 Nope har ikke opplevd d selv da jeg brukte Kazaa.... Men visste du at Kazaa har et virus innebygget som åpner datamaskinen din ut mot nettet?? Antivirus software finner ikke viruset da det er i form av dll-filer og exe-filer som følger med programmet... det er sikkert ulovlig, men kazaa har implentert en funksjon som heter altnet i programmet, som samler informasjon om deg og gir deg personalisert reklame og åpner PC'en din for internett-angrep m.m.... Det er ikke nok å avinstallere kazaa for å fjerne det heller, prosedyren samt artikkelen om det finner du her: http://www.hardware.no/nyheter/april02/kazaa_off.html Jeg ville imidlertid anbefale deg å skifte til enten WinMX, iMESH (personlig favoritt, finner ikke like mye som kazaa, som bruker bl.a. opennap-serverene, men er pålitelig og mye finere å se på enn andre programmer...) eller Direct Connect... IKKE verken Morpheus eller Kazaa, som bygger på samme programkode... Håper du lytter på meg og fjerner hele Kazaa-skiten, dette kan umlig være "sunt" for maskinen din. Skal selvfølgelig ikke tvinge deg eller bitche på deg, men for din egen sikkerhet og sånn :smile: Lykke til!! _________________ [ Denne Melding var redigert av: ChriZno på 2002-07-19 19:14 ] Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. juli 2002 Del Skrevet 19. juli 2002 Og det har ikke falt deg inn at dette kanskje er et rykte som er satt ut av folka bak WinMX for å få flere brukere over? Lenke til kommentar
ChriZno Skrevet 19. juli 2002 Del Skrevet 19. juli 2002 LESTE du i det hele tatt det jeg skrev?? Du kan lese om det på linken jeg ga... hadde kazaa selv, fjernet de filene som hardware.no-folka sa, så gikk d fint... du merker ikke noe, men d har blitt oppdaget av amerikanske myndigheter i ettertid til artikkelen hardware.no skrev... hvis du søker på hardware.no etter "kazaa" finner du ut, i den nyeste artikkelen, at det er 100% sant det med altnet funksjonen til kazaa :smile: :smile: Lenke til kommentar
substeve Skrevet 19. juli 2002 Del Skrevet 19. juli 2002 Ja, det med Kazaa er riktig. Bruk KazaaLite og last ned ad-aware og fjern spywaren. Har ikke brukt kazaa sjøl på over et år, har man litt båndbredde er edonkey eller dcplus de eneste jeg synes fungerer. Eventuelt blubster for mp3. Lenke til kommentar
Mr. Mustard Skrevet 19. juli 2002 Del Skrevet 19. juli 2002 Synes WinMX er best. Finner mer enn jeg gjorde med Kazaa. Lenke til kommentar
Da4rce Skrevet 20. juli 2002 Del Skrevet 20. juli 2002 Bruker Kazaa LITE. Er det samme virus i det? Lenke til kommentar
bentyman Skrevet 20. juli 2002 Del Skrevet 20. juli 2002 Under innstalleringen av kazaa velges ganske enkelt bort alle tredjeparts programmer av deg selv, da slipper du denne trojanen, men bruk HW sin oppskrift hvis du allerede har lagt inn alt da. Fungerer knirkefritt til meg iallefall. WinMX har jeg prøvd mange ganger også, men finner _aldri_ noe av det jeg søker etter. Finnes filene der, blir det bare remotely queded, så i mitt tilfelle er Kazaa det beste alternativet så langt. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 20. juli 2002 Del Skrevet 20. juli 2002 Det er jo bare ä laste ned Ad-aware software for ä fjerne "spionen" i Kazaa da! Ellers sä kan du bruke Zonealarm som stopper alle angrep utenfra(hvis man er redd for det..) Jeg bruker Kazaa mye og jeg driter i om den finner ut noen informasjoner over hva jeg laster ned!! Den er mye(!) bedre enn WinMX ogsä sä jeg kan bare anbefale den! Lenke til kommentar
Milla Skrevet 21. juli 2002 Del Skrevet 21. juli 2002 Quote: Den 2002-07-20 18:15, Da4rce skrev:Bruker Kazaa LITE. Er det samme virus i det? Du kan trygt bruke KaZaA Lite, den er fri for Spyware :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå