fudun Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Hei, hvilke PS2-spill vil folk anbefale til en gutt på 10? Lenke til kommentar
touring_man Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Jeg ville nok kjøpt GT4 til 10-åringen. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 GT4 er et bra valg ja! Passer fra 9-10 til 70-80 etter min mening! Et annet bra spill er vel kanskje Spyro (Veldig godt egnet, hadde det selv som 10 åring) eller Robots! Lenke til kommentar
GauNodachi Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Final Fantasy X er vel også noe å få med seg om han kan engelsk Lenke til kommentar
Lskgutt Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 GTA: SA er et passende spill for en 10 åring Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 (endret) eller ikke. Jak & Daxter Ratchet & Clank spillene de er knallbra. samtlige spill i seriene har fått 5'ere og 6'ere. Endret 6. juni 2005 av 2mass Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 GTA: SA er et passende spill for en 10 åring Kjem ann på... Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 (endret) Final Fantasy X er vel også noe å få med seg om han kan engelsk Final Fantasy er altfor vanskelig for en 10 åring Enig med Poor Leno og 2mass! Spyro, Jak & Daxter og Ratchet & Clank -serien er perfekte spill! Endret 6. juni 2005 av Prebo Lenke til kommentar
Zippio Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Final Fantasy X er vel også noe å få med seg om han kan engelsk Final Fantasy er altfor vanskelig for en 10 åring FF er en bra serie som folk burde starte å spille med en gang dei kan snakke litt engelsk... Tror eneste grunnen til at eg har fått en 5 i engelsk er på grunn av FF Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Final Fantasy X er vel også noe å få med seg om han kan engelsk Final Fantasy er altfor vanskelig for en 10 åring FF er en bra serie som folk burde starte å spille med en gang dei kan snakke litt engelsk... Tror eneste grunnen til at eg har fått en 5 i engelsk er på grunn av FF Men handen på hjertet! Hvor mange 10åringer tror du setter seg ned og forstår Final Fantasy? Og hvor mange 10åringer gidder å sitte så lenge med ett spill? Nei, FF bør en vente med til en i alle fall nermer seg 12-13 års alderen Lenke til kommentar
Specter Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Final Fantasy X er vel også noe å få med seg om han kan engelsk Final Fantasy er altfor vanskelig for en 10 åring FF er en bra serie som folk burde starte å spille med en gang dei kan snakke litt engelsk... Tror eneste grunnen til at eg har fått en 5 i engelsk er på grunn av FF Men handen på hjertet! Hvor mange 10åringer tror du setter seg ned og forstår Final Fantasy? Og hvor mange 10åringer gidder å sitte så lenge med ett spill? Nei, FF bør en vente med til en i alle fall nermer seg 12-13 års alderen jeg spilte det når jeg var 9.. og jeg spilte HELE, lillebroren min på 7 spiller det, og flere av kameratene hans har lånt det av meg for å spille det, de har runna det.. og de har anbefalt det til andre. andre lillebroren min på 10 har spilt det, og runna det.. Vet ikke jeg?.. Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Anbefalte barnespill av VG og Barnevakten; Singstar Pop Sly 2: Tyveribanden Gradius V Ratchet & Clank 3 Harry Potter og Fangen fra Azkaban Lenke til kommentar
Magus Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Lillebroren min på 10 har fått mye glede ut av Jak III og Ratchet and Clank 3. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Jak and daxter får man svært billig, og er et av de aller beste spillene noensinne til ps2. Så kan det byges på med jak 2 og 3. Ratchet 3 er også genialt Lenke til kommentar
simerix Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Tomb raider the angel of death Lenke til kommentar
fudun Skrevet 7. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2005 Takk for mange bra svar. Gutten liker fart og spenning, og jeg tror ikke han har tålmodighet nok til å rote rundt i blinde i FF. Tror ikke engelskkunnskapene hans er så gode ennå heller. Jeg var nok litt mer tålmodig når jeg spilte C64 og Amiga-spill når jeg var rundt den alderen. Men så har jeg alltid vært nørd også da. Derfor endte jeg med GT4. Lenke til kommentar
alkymist Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Kjøpte nettop Sly2 - tyveribanden, og det fine med det spillet er at alle menyer og all tale er på norsk. Ellers er GT4 slett ikke det dummeste du kunne kjøpt.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå