Ni kon Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Hei alle sammen. Som de fleste vet sitter jeg med rimelig god forståelse av bilde og kvalitet. Jeg har bestilt med en 42" Samsung Plasma TV i 720p og 12 bits fargegjengivelse, og du som skal svare i denne tråden bør da vite hvilken skjerm jeg snakker om. Dog ser det ikke ut til at den kan leveres denne uka her. Dermed tenkte jeg å kjøpe meg et projektor som et substitut, da jeg 10. juni skal operere og blir sengeliggende en god stund fremover. Jeg vurderer en Sony HS-50 (igjen :whisle:). Men syns den er mektig dyr for øyeblikket. Har også vurdert en Benq Pe 7800, siden jeg kun skal bruke denne til film. Disse to har jeg selv testet og hatt mine erfaringer med, men så ser jeg på den nye Benq'en : PE 7700. Noen erfaringer rundt denne? (Rikky??) Eller bør jeg gå for en Panasonic Projektor PT-AE700E Soverommet mitt skal selvfølgelig være 100% mørkt under filmvisning. Hadde i utgangspunktet tenkt å koble opp en HTPC, men i min latskap kan det hende at det kun blir en DVD spiller. Skal jeg legge litt penger i dette (merk: alle feriepengene) (og avbestille plasma skjerm) eller gå for en billig løsning i vente av plasma skjermen? Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Eller bør jeg gå for en Panasonic Projektor PT-AE700E Lurer litt på denne selv. Ser at komplett har et bra pakketilbud på denne nå.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå