Caliber Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 fant dem her spennende:http://www.hardware.no/nyheter/computex/2005/56.jpg hmm, snekre pc basert på løsning med firewire mellom kabinet helt til venstre og kabinet i senter øvre... pokker, har virkelig lyst til å bygge pc som er modulær heller den alt i en boks! Likte også de der, men gjør det at jeg bedårer AOpens XC Cube Mini-serie meg til kvinne...? (les: les artikkelen ) Lenke til kommentar
kjaks Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Er det ikke annet en kabinetter der da? Må si jeg er mer interessert i komponenter, enn det som gjemmer de. Hadde vært gøy å se bilder av tekniske nyvinninger og tilbehør, men det er vel kanskje mer av slikt på CeBit Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Dei der såg jo ut som noken støvsugere, mangler berre slangen på. Lenke til kommentar
kjaks Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Dei der såg jo ut som noken støvsugere, mangler berre slangen på. støv kommer de nok til å suge fra viftene uansett Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Nye MSI S270 så smekker ut. Ja det er jeg så DEFINITIVT enig i. Liten nett og hvit. Kunne ha tenkt meg en slik gitt. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 steike til mye kult Den roboten var rå!!! og likte aOpen produkta veldig godt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå