M@R7!N Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Noen som vet hvor jeg kan finne Rich thorium veins? Lenke til kommentar
.V. Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Noen som vet hvor jeg kan finne Rich thorium veins? Bruker å være en del rundt omkring i Durotar og en sjelden gang finner jeg noen i Barrens. Lenke til kommentar
Dewd Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Jeg er ute etter mye Mithril og Gold, noen som vet locations? Lenke til kommentar
.V. Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Jeg er ute etter mye Mithril og Gold, noen som vet locations? Gold er en sjelden spawn av iron, så der du finner iron er det gold. Ekstremt sjelden though, så du må nok lete litt før du finner. Mithril leter jeg etter selv, skal visstnok være en del i badlands, men det er litt for high-level for engineeren min. Vet om 4 veins i hele 1k needles, 1 i highperch (der med wind riderene), 1 med centaurene på andre sida av veien (inni ei hule der) og 2 nede med silithidene i shimmering (riktignok "Ooze covered mithril veins", men jeg kan ikke se noe forskjell på de og vanlige). Lenke til kommentar
chokke Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Jeg er ute etter mye Mithril og Gold, noen som vet locations? Gold er en sjelden spawn av iron, så der du finner iron er det gold. Ekstremt sjelden though, så du må nok lete litt før du finner. Mithril leter jeg etter selv, skal visstnok være en del i badlands, men det er litt for high-level for engineeren min. Vet om 4 veins i hele 1k needles, 1 i highperch (der med wind riderene), 1 med centaurene på andre sida av veien (inni ei hule der) og 2 nede med silithidene i shimmering (riktignok "Ooze covered mithril veins", men jeg kan ikke se noe forskjell på de og vanlige). er ikke mithril en rarespawn?? Lenke til kommentar
Algron Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Jeg er ute etter mye Mithril og Gold, noen som vet locations? Badlands og Searing Gorge. Har funnet masse mithril og litt gold der. Lenke til kommentar
.V. Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Jeg er ute etter mye Mithril og Gold, noen som vet locations? Gold er en sjelden spawn av iron, så der du finner iron er det gold. Ekstremt sjelden though, så du må nok lete litt før du finner. Mithril leter jeg etter selv, skal visstnok være en del i badlands, men det er litt for high-level for engineeren min. Vet om 4 veins i hele 1k needles, 1 i highperch (der med wind riderene), 1 med centaurene på andre sida av veien (inni ei hule der) og 2 nede med silithidene i shimmering (riktignok "Ooze covered mithril veins", men jeg kan ikke se noe forskjell på de og vanlige). er ikke mithril en rarespawn?? Nei, det er truesilver som er "rarespawn" av mithril. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå