Minty123 Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Lurer som topic sier på hvor det er fint å mine Tin ore, for en Horde Hunter på lvl 24 Lenke til kommentar
Roberticus Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Tja...jeg grindet mining i Thousand Needles pga mye tin/silver/iron/gold. Men på din level er nok det litt vanskelig. Har også sett mye tin i Hillsbrad, men der er det som regel ville tilstander med pvp. Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 loch modan har en del tin, oppe i ogre-området og rundt excavation site og den hytta Lenke til kommentar
chokke Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 WAiling caverns. Er 2-3 gruver der, og masse morro Lenke til kommentar
AnVli..p4 Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 har sett mye i darkshore... virker hvertfall som det er mye langs kysten.. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 WAiling caverns. Er 2-3 gruver der, og masse morro Og tett i tett med elite-mobs. Fjellene i Barrens har en del kobber og tinn (mer tinn jo lengre borte fra Crossroads man kommer). Lenke til kommentar
chokke Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 WAiling caverns. Er 2-3 gruver der, og masse morro Og tett i tett med elite-mobs. Fjellene i Barrens har en del kobber og tinn (mer tinn jo lengre borte fra Crossroads man kommer). jaja, morro er det Du kan ta turen til alliance steder da Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Bare å springe rundt i Barrens å ha et godt øye. Lenke til kommentar
Øssa Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 MAsse tin i fjellene i redridge. Rundt gnoll campene. Lenke til kommentar
.V. Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 MAsse tin i fjellene i redridge. Rundt gnoll campene. Er ikke redrigde alliance-område? Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 7. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2005 driver nå å miner i Barrens området, ikke akkurat ekstremt med tin der desverre,men nok til at jeg har komt opp i 105 i skill så nå er det hardkjør til 125 og Iron Lenke til kommentar
.V. Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Jepp, barrens og senere thousand needles er flotte plasser å finne tin. Vil anbefale deg å komme deg til 1k needles så fort du kan drepe mobsa der egentlig. Har du gatherer forresten? Det er en genial addon for miner/herbalists, du finner den sikkert på www.curse-gaming.com Lenke til kommentar
chokke Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 MAsse tin i fjellene i redridge. Rundt gnoll campene. Er ikke redrigde alliance-område? drit i det, masse hk da Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Jeg har funnet et par perfekte tin plasser for folk som spiller horde. Det spawner alltid en tin vein i oasene. En i vær, hender det er silver der og. Lenke til kommentar
.V. Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 En del tin i området rundt inngangen til stonetalon(eller er det ashenvale? Ihvertfall der med alle harpyene og Regthar Deathgate), oppe i fjella. Lenke til kommentar
Øssa Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 (endret) (Øssa @ 07/06/2005 : 01:27)MAsse tin i fjellene i redridge. Rundt gnoll campene. Er ikke redrigde alliance-område? Ahh. Så ikke at han var horde. Kanskje jeg skulle begynt å lese postene grundigere før jeg svarer Endret 7. juni 2005 av Øssa Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Vel, hvor er det mye iron da? Har tenkt litt på å skille opp i minig, føler at jeg dingler litt etter i forhold til levlen min (47 rogue) :!: Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Vel, hvor er det mye iron da? Har tenkt litt på å skille opp i minig, føler at jeg dingler litt etter i forhold til levlen min (47 rogue) :!: Badlands. Lenke til kommentar
Øssa Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 En god del iron i Arathi Highlands, STV, Shimmering flats og Desolace. Lenke til kommentar
.V. Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 En god del iron i Arathi Highlands, STV, Shimmering flats og Desolace. I shimmering flats er det såvidt jeg vet nesten ingenting når det gjelder veins, men i 1k needles er det derimot store mengder copper, tin, iron og litt mithril. Siden STV er en skog er det relativt lite iron der også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå