Håvard Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Pappa fikk noe lignende en gang... han ringte opp, og endte opp med å sitte ca 40min i tlf.. han hadde "vinni" en tur til statene... Men det viste seg til slutt, da pappa ba om å få snakke med skjefen at det bare var piss Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 (endret) Artig historie, for dere som likte den, ta en titt på denne siden, helt overlegent! http://www.ebolamonkeyman.com/ Min favoritt: Endret 26. juni 2005 av schmelck Lenke til kommentar
Zippio Skrevet 26. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2005 Artig historie, for dere som likte den, ta en titt på denne siden, helt overlegent! http://www.ebolamonkeyman.com/ Hahahahaha, :!: Den siden var jo konge... Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 http://www.419eater.com/ er en fin side hvor de tar opp kampen med svindlerne. Det er noen herlige photoshopper der og. Det beste er når han får de til å sende bilder for å bekrefte deres lojalitet og samarbeidsvillighet: Lenke til kommentar
sigen Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Fikk denne mailen i dag, lo ganske godt av den egentlig From;Madam Mary Kone Tel;00225 0800 6902 My Dear, It is my pleasure to contact you for a business venture which I and my Son Musa intend to establish in your country.Though I have not met with you before but I believe one has to risk confiding in succeed sometimes in life. I can confide on you for the brighter future of my children since you are a human being like me. There is this huge amount of Fifteen Million five hundred thousand united states dollars. ($15.500.000.00) which my late Husband kept for us with a Security Company here in Abidjan Cote D'ivoire before he was assasinated by unknown persons.Now I and my son Musa decided to invest these money in your country or anywhere safe enough for security and political reasons. We want you to help us claim and retrieve these fund from the Security company and transfer it into your personal account in your country for investment purposes on these areas: 1). Telecommunication 2). the transport industry 3). Five star hotel 4). Real Estate If you can be of an assistance to us we will be pleased to offer to you 10% Of the total fund. You can call my son Musa for more explanation on this number: 00225 0800 6902 I await your soonest response. Respectfully yours, Mrs Mary Kone. Regner med at det er de samme folka, eller samme opplegget. Jeg er 15, hvordan forventer de at jeg skal kunne heve 15,5 mill US-dollar? lol Lenke til kommentar
Zippio Skrevet 29. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2005 Regner med at det er de samme folka, eller samme opplegget. Jeg er 15, hvordan forventer de at jeg skal kunne heve 15,5 mill US-dollar? lol :!: dei forventer å få konto nr ditt og så tømer dei konton. Men det kommer dei ikke til å få Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 (endret) Jeg ble offer for det samme selv.. Jeg legger ved en RTF av den svært så korte mailsmatalen.. Han venter fremdeles på mine personlige opplysninger..^^ EDIT: jeg tror jeg var litt hard på ham på slutten.. stakkar.. scam.rtf Endret 29. juni 2005 av MBaardsgaard Lenke til kommentar
Zippio Skrevet 29. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2005 Jeg ble offer for det samme selv.. Jeg legger ved en RTF av den svært så korte mailsmatalen.. Han venter fremdeles på mine personlige opplysninger..^^ EDIT: jeg tror jeg var litt hard på ham på slutten.. stakkar.. :!: nice den da du skulle ha bedt han stikke fingeren hvor sola aldri skinner Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Hvem er det nummeret til? Erotisk teletorg :!: Lenke til kommentar
sigen Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 (endret) Sitter her og lurer på om jeg skal svare, noen stemning for dette? Hvis de skal ha kontonummeret mitt, så kan de nesten få det, har mer kontanter i skuffen hjemme enn på kontoen atm, så det hadde nesten ikke gjort noe EDIT: litt dialekt som snek seg inn Endret 30. juni 2005 av sigen Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Da har jeg begynt min 419 debutt, jeg har lest litt på www.419eater.com og jeg har tatt et Alias, skal si det. Det er fornavnet til figuren Toby MacGuire spiller i Spider man, og etter navnet til Lilly i "Cold Case". Grunnen til at jeg ikke sier det, er at jeg ikke vil at fyren skal finne det på google. Dette blir gøy Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Ikke gi noe kontonummer nei, for all del! husk at det står i ditt navn. Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 I den nye e-mail kontoen står ingenting i mitt navn Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Jeg ble offer for det samme selv.. Jeg legger ved en RTF av den svært så korte mailsmatalen.. Han venter fremdeles på mine personlige opplysninger..^^ EDIT: jeg tror jeg var litt hard på ham på slutten.. stakkar.. Hehe, morsomt. Men man skal IKKE kopiere passet. Det er ulovlig, så der avslørte han seg ganske bra... Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Da har jeg begynt min 419 debutt, jeg har lest litt på www.419eater.com og jeg har tatt et Alias, skal si det. Det er fornavnet til figuren Toby MacGuire spiller i Spider man, og etter navnet til Lilly i "Cold Case". Grunnen til at jeg ikke sier det, er at jeg ikke vil at fyren skal finne det på google. Dette blir gøy hva er det der? skjønte ikke helt det jeg... Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Artig historie, for dere som likte den, ta en titt på denne siden, helt overlegent! http://www.ebolamonkeyman.com/ Hahahahaha, :!: Den siden var jo konge... I am the Executive Director of Cocky Sucky Corporation. :!: Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Fikk denne nå idag Attention:Your ConcernMy Dear Friend, I am Dr. Mrs. Mariam Abacha, wife to the late Nigerian Head of state, General Sani Abacha who died on the 8th of June 1998 while still on active service for our Country. I am contacting you with the hope that you will be of great assistance to me, I currently have within my reach the sum of 24 million U.S dollars cash which I intend to use for investment purposes outside Nigeria. This money came as a result of a payback contract deal between my husband and a Russian firm in our country's multi-billion dollar Ajaokuta steel plant. The Russian partners returned my husbands share being the above sum after his death. Presently, the new civilian Government has intensified their probe into my husbands financial resources which has led to the freezing of all our accounts, local and foreign, the revoking of all our business licences and the arrest of my First son. In view of this I acted very fast to withdraw this money from one of our finance houses before it was closed down. I have deposited the money in a security company with the help of very loyal officials of my late husband. No record is known about this fund by the government because there is no documentation showing that we received such funds. Due to the current situation in the country and government attitude to my family, I cannot make use of this money within, thus I seek your help in transferring this funds out of the sub-African region. Bearing in mind that you may assist me, l have decided to part with 20% of the total sum. Please kindly reply through this email address and include your personal telephone and fax numbers. Your URGENT response is needed. Regards, Dr. Mrs. Mariam Abacha http://www.time.com/time/europe/magazine/2000/27/swiss.html http://news.bbc.co.uk/1/hi/world/africa/909972.stm :!: Lenke til kommentar
sigen Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Da tar man det norske ordspråket igjen: Det er lov å prøve seg vet du venne min lol Lenke til kommentar
Rodwelt Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Hvorfor ikke gi han disse opplysningene Postal address: ØKOKRIM Postboks 8193 Dep. N-0034 Oslo Norway Telephone: 23 29 10 00 Telefax: 23 29 10 01 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå