mcgroven Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Gamer.no tok turen over til vår gamle unionspartner, og møtte mannen bak eventyrspillet Fahrenheit i Stockholm. Les mer Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Flott intervju. Lenge siden eg har spilt eventyr-spill, så kanskje dette må kjøpes.. Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 (endret) Fint intervju, interresant. Ingen tvil om at utviklarane satsar på historie, Manus på 2000 sider er imponerande. God historie liker vi. Endret 6. juni 2005 av Kjet!l^ Lenke til kommentar
mushi Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 dette spillet har jeg ventet lenge på. er så lei av uorginale spill, skyt han og skyt han, her virker det som at alle du møter på er forskjellig. håper ikke atari pusher det ut før det er ferdig (hører vi noen si boling point?). Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 ja jeg ble litt redd når jeg leste at atari hadde tatt det opp. håper de ikke tar en boiling point med dette. Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 (endret) Det var mange potensielle problemer rundt dette allerede fra den første restaurantscenen. Men problemene er nå løst, og spillet er så godt som ferdig. Lover godt da. Endret 7. juni 2005 av Kjet!l^ Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Dette ser bra ut! Virker som utviklerne har gjort en kjempejobb med spillet, så hvis dette ikke blir slaktet helt, kjøper jeg det Lenke til kommentar
Campari Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Så lenge Atari ikke roter til dette kommer nok Fahrenheit slå til. Men fælt som de angrep andre spill. Greit nok at man skal satse mer på historie, men det hjelper lite så lenge gameplayet ikke følger opp. Lenke til kommentar
Demolish Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 "Den største gleden jeg har følt var når en representant fra Vivendi besøkte oss på E3. Han kikket på spillet for deretter å legge hodet i hendene. Ingen tvil om at angeren var stor for at de ga slipp på spillet." Syns nesten synd på Vivendi nå... hehe. Så at grafikken ikke var direkte imponerende på skjermbildene, men det får vi se på utgivelsesdatoen om de har gjort noe med... Kjekt med en tøyelig historie da! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg