Gå til innhold

Billig skjermkort som funker for BF2

Anbefalte innlegg

Er det noen som har litt koll på hva BF2 kommer til å kreve av grafikkort?

Jeg har måttet oppgradere HK, PSU og RAM og trenger nå et PCI-E grafikkort (er ikke hypp på å velge AGP-HK bare på grunn av mitt 9250-kort.. :) ).

Vil helst ikke svi av for mye spenn, men vil helst ha muligheten til å spille BF2 med tålbar grafikk.

Er det noen mulighet for at jeg ror meg i land med X600PRO??

Eirik

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå skulle vel han ha ett PCI-E kort så vidt ej fikk med mej :p

Men til under tusenlappen er det vel x600xt som er å få tak i, søk i prisguiden til hw.no her så finner du masse alternativ, men minimum 6600gt er vel å foretrekke, kanskje et x700pro og, er ikke langt opp i pris

Lenke til kommentar

Hva slags grafikkort du trenger til bf2 er avhengiv av hvor mye eyecandy du vil ha. Du kan sikkert bruke et 6600 og spille med god fps i 800*600, men da vil sikkert spilet se ut som doom2. Selv vil jeg ha spart opp penger til et 800xl eller x800pro vivo som du kan flashe til x800xt pe.

Lenke til kommentar

Jeg har uansett ikke tenkt til å krabbe mye over 1000-lappen for et skjermkort før jeg er ferdig med studiene... Så X800 utgår med skyhøye kneløft.. :)

Dessuten skal dere vite at det jeg er vant med er Black Hawk Down med GeForce 2 64mb.

Så uansett hva jeg velger vil jeg tro at jeg får en langt bedre opplevelse enn før...eller hur? :)

Jeg tror nok jeg prøver å raske til meg en demovare av 6600/GT, helst XFX med passiv kjøling siden jeg har forstått at Gainward høres ut som en traktor.

Er det et stort hopp opp fra 6600GT til 6800LE?

Og en ting til: Jeg har CRT. Alle kort med DVI-utgang takler CRT så lenge man har overgangskabel, sant?

Eirik

Lenke til kommentar

Takk for info folkens!

Ser ut til at jeg velger denne oppgraderingspakken fra Komplett og legger på 512MB ekstra RAM.

Hadde egentlig tenkt til å kaste meg på et Gainward 6600GT 128MB PCI-E demovare på komplett også, men det var en eller annen luring som snappet det foran nesa på meg. :dontgetit:

Så enten venter jeg på nye demovarer, ellers får jeg se om jeg skal spytte i de få ekstra 100-lappene...

Edit: Evt et X700PRO om det bråker mindre og jeg ikke har de ekstra lappene.

Virker jeg sånn passe på nett nå? :ermm:

Eirik

Endret av Eirik2
Lenke til kommentar

Hadde egentlig tenkt til å kaste meg på et Gainward 6600GT 128MB PCI-E demovare på komplett også, men det var en eller annen luring som snappet det foran nesa på meg. :dontgetit:

Så enten venter jeg på nye demovarer, ellers får jeg se om jeg skal spytte i de få ekstra 100-lappene...

Edit: Evt et X700PRO om det bråker mindre og jeg ikke har de ekstra lappene.

Hva med Gainward GeForce 6600GT 128MB GDDR3 2ns PCI-E Demo1 til 1250?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...