Blårens Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 jeg kom oppi matte temaet var sport Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 får vite hva jeg kommer opp i på mandag... Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Kom opp i matte muntlig på Tirsdagen som var, fremførte igår, altså på torsdagen og fikk en 5'er. Gjett om det var digg Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Fikk 5 på engelsk muntlig - "Explorations". "Allah akhbar!" 1 Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Han kan ikke ha fått 4+, man får kun hele karakterer på eksamen. Han fikk vel 4 eller 5? Han sa 4+ ti lmeg. Men greia er vel at sensor sa 4+, men han får 4 i boka elns. Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Jeg kom opp i matte muntlig Temaet jeg fikk er Fotballandskampen NORGE - ITALIA og/eller fotballarenaen ULLEVAAL. Jævlig fint for meg som suger p*** i matte Skal fermføre på Torsdag *banne* Hvorfor får du vite fag og oppgave så lenge før? Vi får vite den 48t før. Kommer opp onsdag eller torsdag, jeg. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Kom opp i Natur og miljø: 1. Energi 2. Spisevaner 3. Alkoholer Fikk veeldig sterk 5'er. Manglet en formel eller to på en 6'er.. Men første gang jeg var oppe muntlig.. Litt scary :S Lenke til kommentar
Porsta Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Jeg kom opp i matte med aktivitetsdag som tema Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Jeg kom opp i norsk, men: drama & film. Valgfritt: Medienes utvikling fra 1930 til i dag. Jeg fikk vite det forrige torsdag, og hadde eksamen på mandagen, klokken 14.30. I god Eirik ,(Mitt navn), stil, begynte vi å jobbe på mandags morgen. Så dro vi på skolen, med en CD med en PP presantasjon, som var lest gjennom to ganger. Så var det å begynne. Babla i vei, og halveis kommer læreren min med et idiotisk spørsmål, som jeg skulle si på neste lysark, og da måtte jeg jo svare. Men, det ble en fin 6-er på meg^^. Medier og kommunikasjon, here I come! I gruppa mi, var det seks seksere, to femmere, en firer og en toer. Nå¨skal det sies, at kun 4-ern og 2-ern, er de eneste som kom opp, som ikke jobber ordentlig på skolen. Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Hmmm får dere vite oppgaven 2 dager før? Vi får bare vite faget da, så får vi oppgaven 20 min før..... Kom opp i engelsk, fikk 5. (Synes jeg skulle ha klart 6, skuffa) Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Hmmm får dere vite oppgaven 2 dager før? Vi får bare vite faget da, så får vi oppgaven 20 min før.....Kom opp i engelsk, fikk 5. (Synes jeg skulle ha klart 6, skuffa) Det er skolene som bestemmer hvordan muntlig eksamen skal gjennomføres. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Hmmm får dere vite oppgaven 2 dager før? Vi får bare vite faget da, så får vi oppgaven 20 min før..... klart en sensor forventer mer av deg når du har 48 timer. blandt annet PP og masse stuff... Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Får vite i morra! Håper på engelsk!! Får jeg matte, så er hagleløpet eneste utvei! Lenke til kommentar
s0tarts Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Kom opp i Samfunnsfag - Europa etter 1945 med temaet "Den kalde krigen". Fikk 6 Lenke til kommentar
Kim Roger Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Kom opp i KRL - Genteknologi og menneskesyn. Og De fattiges Kirke. var på gruppe med en fyr så vi fikk to temaer. Fikk 5'er, rimmelig fornøyd i og med at jeg har 3 i KRL på standpungt Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Jeg kom opp i Natur og Miljø.. Fikk 6 Lenke til kommentar
DigitaL BlasteR Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Kom opp i KRL - Genteknologi og menneskesyn. Og De fattiges Kirke. var på gruppe med en fyr så vi fikk to temaer. Fikk 5'er, rimmelig fornøyd i og med at jeg har 3 i KRL på standpungt Dritdigg, hvertfall nå som du går opp en hel karakter i KRL. Ønsket også å komme opp i KRL Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Standpunktskarakterene er jo uavhengig av eksamenskarakterene så han går nok dessverre ikke opp. *dear god ikke matte dear god ikke matte dear god ikke matte* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå