Tumbleweed Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Eller kan jeg rett og slett bare koble den fra? Mistenker at den ikke alltid fungerer som den skal, og dermed gir feil verdier til "hjernen"... Om jeg kobler den fra, kan jeg jo bare nullstille hjernen igjen, liksom... Bilen? Peugeot 405 GRi T'Weed Lenke til kommentar
Opus Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Hjernen går i nødmodus hvis du kopler fra lambdaen, så det går vel greit for en kort periode. Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 6. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2005 Hjernen går i nødmodus hvis du kopler fra lambdaen, så det går vel greit for en kort periode. Akkurat...jeg tenkte mer på å koble den ut permanent... Nåvel, bare å skaffe ny lambdasonde da. Og den koster jo ingenting heller. T'Weed Lenke til kommentar
Shotherra Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 den koster faktisk mye.. rundt 8-900,- Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 7. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2005 den koster faktisk mye.. rundt 8-900,- ......ikke alltid lett med ironi..... Den koster faktisk 1200,- uoriginalt. T'Weed Lenke til kommentar
Shotherra Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Ok. Joober på et bilverksted så jeg får det litt billigere hehe... Hvorfor ikke ta en ut fra et annet vrak som du enten har eller finner på bilopphugginga? Ikke sikkert den virker heller... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå