Gå til innhold

GTA San Andrea leaket?

Anbefalte innlegg

San Andreas er ikke leaked enda, det er bare fakes...

Screenshottene som HiTeCh viste oss tidligere er fra en tysk ingame film (filmen er i 1024*768 og er med en tysk kommentator som snakker mye om SA, det er sikkert en fremvisningsfilm for et eller annet, jeg har filmen på pcen her og den er bare som en smakebit, de viser noen av missionene og litt spilling.), og bildene KriZZ har er i fra en webpage som har fått screens'a tilsendt fra rockstar..

Som sagt, spillene ligger på lager i de fleste butikkene eller kommer til å komme ila de neste dagene..

Men spillet kommer ikke ut før 10.juni i europa og 7.juni i statene..

Bare å glede dere ;)

*løpeåkjøpe*

Bildene jeg linket til er ikke offisielle fra rockstar!

Det er en som har fått tak i spillet tidligere fra wal-mart og tatt screens selv...

"Since everyone is curious about the PC those screenshots were taken on, it is a Pentium 4 3.4GHZ with a GeForce 6800 graphics card and 2GB of RAM. Apparently there were no performance problems in 1280x1024x32 with max view distance - with frame limiter on the game hovered at around 25fps. Without frame limiter at 1280x1024x32, 2xAA and all visual options maxed, the game played at around 35-50fps."

"Nav bought the game at a Wal-mart in Garland, Texas after having heard that someone else had managed to purchase a copy there. Here is a brief Q&A with him."

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Okay, så ikke det hehe! :)

Sweet da.. Men det betyr ikke at det kommer tidligere til norge :p:P hehe

Kanskje det kommer som torrent, men etter det jeg har lest på andre forums så har det ikke kommet ut noen steder enda.. Har vært mange som har kommet med photoshop screens fra den tyske filmen og limt inn på skjermen sin... Har vært litt ille å se på :p hehe *har lyst på SA*

Lenke til kommentar

Når jeg tenker meg om har jeg aldri sett noen release fra iND..

Det er sikkert noen som har den uansett. Spillet kommer jo i butikkene gjerne et par dager før release, med mindre det er ekstra store releaser, som Half Life 2 var.

Får håpe Rockstar ikke har tatt i bruk Starforce :ermm:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...