B4stian Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Har nå byttet ut kabinettet mitt og lurer på om det er noe å hente i det gamle. Det gamle var i bruk i ca. 1 år og ingen riper eller andre ødeleggelser på det, kun litt støv. Jeg hadde et AC Ryan Acrylic Case Green UV - betalte 999 kr. på komplett i april/mai 2004. Eneste liknende kabinett og pris i dag er det gjennomsiktige til 895 kr. hos netshop. Lenke til kommentar
LiRk Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Det er jo altids noe å hente, du kan vel sikkert få noen 100 lapper for det tenker jeg Lenke til kommentar
Le Quack Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 kan bytte mot mitt chieftec kabinett, men det er littegrann øydelagt... uansett får du sikkert 6-700 for det, spørst litt på standen Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 6. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2005 Vil ikke bytte det da jeg har et nytt et. Er helt iorden, kan jo se det er brukt, men ingen skader eller noe på det. Lenke til kommentar
B-Man Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 tja...... hvis du selger det på q-xl kan du sikkert få noen (alt for mange) kroner for det...... Utrolig hva folk kjøper der. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 6. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2005 Tja.. kan jo ikke skade å prøve og selge det på qxl.no. Skal vi si 500 kr. da? Lenke til kommentar
lonix Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Er det vært det ville vel heller brukt det til en eldre fil server eller en gjestepc Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 6. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2005 Er det vært det ville vel heller brukt det til en eldre fil server eller en gjestepc Har en filserver da... Lenke til kommentar
lonix Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 jaok, men jeg ville fortsatt pakert det på et gammelt loft i tilfelle.... Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Du kan jo sende det til meg da.... Lenke til kommentar
lonix Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Hehe. Som sagt har det i tilfelle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå