hmmmm Skrevet 19. juli 2002 Del Skrevet 19. juli 2002 Jeg har lyst til å kjøpe meg et digitalkamera, men jeg vet ikke helt hva jeg skal kjøpe. Jeg vil bruke så lite som mulig... Jeg vil ha et kamera med LCD skjerm, mulighet for å kople til data og overføre bildene og videoene som er tatt med kamaeraet, og mulighet for å filme små klipp...opptil 15-20 sek. Jeg trenger ikke den BESTE kvlaitet på videobilder, men så bra som mulig for ikke så mye penger. Jeg vil også at det skal ha plass til litt bilder og videoer før det må "tømmes" [ Denne Melding var redigert av: hmmmm på 2002-07-19 18:14 ] Lenke til kommentar
hemoglobin Skrevet 19. juli 2002 Del Skrevet 19. juli 2002 Fujifilm 2800 Zoom er et kjempekjøp! Har et selv og er kjempefornøyd! Les mer på http://www.fujifilm.no Laveste pris i følge prisguiden er 3387,-. Anbefales!!!! Lenke til kommentar
Aganon Skrevet 19. juli 2002 Del Skrevet 19. juli 2002 Kjøp Canon Ixus 300 Jeg har det selv å er stor fornøyd (løp å kjøp) Her inner du litt mere info om ixus´n http://www.dpreview.com/reviews/canondigitalixus300/ http://prisguide.digitalkamera.no/vis_prod...al%20Ixus%20300 Aganon Lenke til kommentar
hmmmm Skrevet 20. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2002 litt dyrt... Jeg har sett litt på Fujifilm FinePix 2600 Zoom, men jeg skal nok ikke ha den, for det er ikke lyd til videoklippene. Har sett en del på Olympus Camedia C-220 Zoom også, men det jeg lurer på er om det er lyd til videoklippa der.... det står ikke på spesifikasjoner... er Format: QuickTime Motion JPEG, det samme som .avi format? Jeg vil ha noe lignende dette, men helst lyd på videofunksjonen, og ikke altfor dårlig kvalitet på bilder og video..ikke mindre enn 320x240 video. Jeg vet jeg er kresen, men har lite med penger nå og vil gjerne ha et kamera med bra videobilde kvalitet. Lenke til kommentar
hmmmm Skrevet 20. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2002 jeg begynner å lure på om jeg skal kjøpe meg Nikon CoolPix 2000. Men jeg lurer på 3 ting før jeg kjøper det(som jeg ikke finner noen steder) .... 1. Hvor stor er oppløsningen på videoene man kan ta opp med kameraet? 2. Er det lyd på de? 3. Hva slags minnekort passer til kameraet? leste i testen at ikke alle passa til det. Derfor lurer jeg på hva det som passer til kameraet heter... tror jeg skal ha med 64 eller 128MB. Lenke til kommentar
mlwirak Skrevet 20. juli 2002 Del Skrevet 20. juli 2002 Videooppløsningen til Coolpix 2000 er 320x240 piksler. Det kan ta opp 15 bilder i sekundet i opptil 20 sekunder. Man skulle tro at alle CompactFlash type I minnekort skulle passe til kameraet. Det nektet likevel å akseptere mitt Apacer 128 MB minnekort. MLW Lenke til kommentar
hemoglobin Skrevet 20. juli 2002 Del Skrevet 20. juli 2002 Coolpix 2000 har ikke lyd på video, det har fujifilm 2800 zoom. Lenke til kommentar
cyberspin Skrevet 22. juli 2002 Del Skrevet 22. juli 2002 Vel hvis du absolutt er så opphengt i dette med lyd og kvalitet på filmer hvorfor ikke bare kjøpe et digitalt videokamera. Et digitalt stillbildekamera er jo tross alt laget for stillbilder og ikke video .. [ Denne Melding var redigert av: cyberspin på 2002-07-22 16:16 ] Lenke til kommentar
AntifA Skrevet 22. juli 2002 Del Skrevet 22. juli 2002 Enig! Skulle ønske kameraprodusentene aldri fant på å ta med video. Fordyrende og ingen vits syns jeg.. :smile: Om video er veldig viktig for deg kan du jo kjøpe et digitalt videokamera som også kan ta bilder? Lenke til kommentar
mlwirak Skrevet 24. juli 2002 Del Skrevet 24. juli 2002 På noen få modeller, som Fujifilm Finepix S602, begynner videofunksjonaliteten å bli ganske bra. Jeg tror nok at det ikke er så lenge til vi får se ypperlige kombinasjoner av digitalkamera/videokamera. MLW Lenke til kommentar
crap Skrevet 28. juli 2002 Del Skrevet 28. juli 2002 Grunnen til at jeg ikke kjøper digitalt videokamera er at det er myyye dyrere, og alt jeg trenger er slike småklipp. Kommer til å ta bilder og, men jeg skal ha et med mulighet for videoklipp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå