N@ Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Hei ! Jeg har en Toshiba Satellite fra 1999 som jeg skulle åpnet, men dette er vist ikke så enkelt. Jeg har prøvd å løsne alle skruer fra undersiden, men den henger i noe i bakkant mot hengslene. Noen som har gjort dette før? Lenke til kommentar
ols Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Hei ! Jeg har en Toshiba Satellite fra 1999 som jeg skulle åpnet, men dette er vist ikke så enkelt. Jeg har prøvd å løsne alle skruer fra undersiden, men den henger i noe i bakkant mot hengslene. Noen som har gjort dette før? Som regel er det besværlig, hvis man ikke kjenner knepene. Jeg har liggende service manualer til de fleste av modellene fra denne perioden. Send meg en PM, så kan jeg maile over den aktuelle PDF filen. Lenke til kommentar
MoDzoNa Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 (endret) Hei ! Jeg har en Toshiba Satellite fra 1999 som jeg skulle åpnet, men dette er vist ikke så enkelt. Jeg har prøvd å løsne alle skruer fra undersiden, men den henger i noe i bakkant mot hengslene. Noen som har gjort dette før? Som regel er det besværlig, hvis man ikke kjenner knepene. Jeg har liggende service manualer til de fleste av modellene fra denne perioden. Send meg en PM, så kan jeg maile over den aktuelle PDF filen. kan du sende en til meg også.. tenker på å ta av det ytre på min Toshiba Satellite A10 å lakere den hvit. Den er fra 1999 eller 2000 er ikke helt sikker. kan hende at den er nyere.. Endret 6. juni 2005 av modzona123 Lenke til kommentar
ols Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 A10 er antagelig en mye nyere modell. Her er en liste over de som er med på den CDen jeg har, om det er andre som skulle være interessert. Lenke til kommentar
ols Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 (endret) (nothing) Endret 7. juni 2005 av ols Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå