abene Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Brukere lures med Osama-løgn Den trojanske hesten Small-AXR spres nå på Internett via e-post. Noen prøver å lure brukere med en melding om at Osama bin Laden er blitt fanget og at vedlegget er et bilde av pågripelsen. Les artikkelen her Lenke til kommentar
ttt Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 det er vist ingen grense for kva virusmakarane gjer for å spre virus. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Jeg vet snart ikke hva som ikke har blitt benyttet får å spre virus. Men siden dette er en scr-fil, så angriper den vel bare windows? Lenke til kommentar
TMH Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 De fleste virus angriper bare Windows. Lenke til kommentar
bynhffba Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 haha denne mailen har jeg fått, men var heldighvis lur nok til å slette den og ikke åpne vedlegget Lenke til kommentar
zjulik Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Siden jeg anser virusbeskyttelsen min som forholdsvis god, tok jeg sjansen på å åpne vedlegget. Så hvis noen er interessert, her er "bildet av pågripelsen" fra mailen "Osama Bin Laden has been captured": Pussig nok finnes det kopier av bildet på nettet, da med tittelen "ZZ Top at Letterman". Forstå det den som greier. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 De fleste virus angriper bare Windows. Så lenge filene er kompilérte for windows, så kan de "bare" angripe windows. Lenke til kommentar
Den normale mann Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Virus makere er egentlig kanske flinke og orginale til å finne opp historier for å lokke folk. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Virus makere er egentlig kanske flinke og orginale til å finne opp historier for å lokke folk. Enkelte, ja. Men at folk virkelig tror på dette, ja det synes jeg er helt merkelig. Sunt bondevett er det beste våpenet mot virus og malware! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå