Dahl Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Videotelefon for Skype Et gratis tilleggsprogram fra Dialcom gjør det nå mulig å bruke det svært populære IP-telefoni-programmet Skype som en videotelefon. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Glimrende! Det er egentlig den eneste tingen jeg har savnet fra MSN messenger og Yahoo messenger for å gjøre skype til et reellt alternativ. Med denne funksjonen på plass vil jeg faktisk påstå at Skype er bedre enn MSN på alle de punktene som jeg bryer meg om: * Gratis * Fritt for reklame (Tilbys ikke av MSN eller Yahoo) * Lynmeldinger * Videotelefoni * Vanlig telefoni (Tilbys av MSN eller Yahoo, men de har dråligere kvalitet) * Lett å få til å fungere i alle nettverk (Tilbys ikke av MSN eller Yahoo) * Kan ringe til vanlige telefoner (Tilbys ikke av MSN eller Yahoo) Da er det eneste som gjenstår å få flest mulig av kontaktene mine til å bruke Skype Lenke til kommentar
Mr.Andersen Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Det var bra! Brukte skype masse før, og me sakna faktisk akkurat dette. Får vel byrje å bruke det igjen då. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Vil dette bli hakkfritt? BTW: Har noen lest lisensavtalen til Skype? Lenke til kommentar
TMH Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Det som er så fint med Skype er at det finnes en Linux-versjon. Lenke til kommentar
Den normale mann Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Fint, nå gjenstår det bare å få med alle andre normale folk over til Skype fra MSN Messenger. Noe som dessvere kommer til å bli veldig vanskelig er jeg redd. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 100smiles: Første trinn er å få folk til å bruke begge. Deretter går det nok av seg selv: Enklere å sette opp for de med brannmur, mye bedre lydkvalitet, og sikkert bildekvalitet også, kan ringe vanlige telefoner, ingen reklame eller unyttig knapperad, versjon for Linux osv. Men klart, ting tar tid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå