Ullsokk Skrevet 19. juli 2002 Del Skrevet 19. juli 2002 Jeg har kikket endel på dette kortet, og det har sett ut til å være et kjempebra kort..(i forhold til Gf2mx :smile: ) Kortet vil bli brukt mest til spilling og se på divx med Tv utgang.. Det er tre punkter jeg har satt opp på dette kortet: 1: Prisen.. 2: Overklokkingsmulighetene, minst Ti4600 hastighet etterhvert som jeg har lest i tester.. 3: Tv-utgang! Er tv-out kvaliteten på dette kortet bra?? Jeg har satt en grense på 2500kr.. Noen som har noen kommentarer evt et forslag til et annet merke som kan være bedre..må være med tv-utgang.. Vennlig hilsen Draco Lenke til kommentar
Ullsokk Skrevet 19. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2002 Jaja, tenker jeg bestiller det kortet da.. :smile: Ser ikke forskjell på tv-out kvalitet når man ikke har brukt det før :smile: ..det koster 2216kr på easypc, så jeg bestiller med et tastatur og det +frakt blir ivhertfall under 2600..jippi :smile: Lenke til kommentar
XaTrIx Skrevet 19. juli 2002 Del Skrevet 19. juli 2002 Tv chip brikken på dette kortet kom best ut i testen til tvtool.info Sparer selv til dette kortet, delux versioen har en annen brikken som har tv inn men den er ikke så god tv ut på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå