BolleKalle Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Hei! Dette er min absolutt første test av vannkjøling, og lar BW settet mitt dure og gå noen dager først før jeg setter det inn i kabinettet. Er det ufordelaktig å bruke vann fra springen, selv om det bare er noen dager? Vil det sette spor av ymse stoffer som vil skade komponentene i vannkjølinga? Skal fylle med UV-guffa til Thermaltake når det skal monteres skikkelig. Lenke til kommentar
Mikkel87 Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Jeg vet ikke helt. De anbefaler det jo ikke fordi det lett kan danne seg korreksjon og sånn! Men hvis du allerede har gjort det så er det jo samma. Jeg leste at man ikke trengte å testkjøre mer enn 24timer. Personlig så monterte jeg det rett inn og kjørte i gang. Funka fint det! Lenke til kommentar
BolleKalle Skrevet 6. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2005 Tester før jeg får Lian Li kabinettet på plass Fant ut at det ble fælt å putte inn BW i gamle Chieftec Dragon kabinettet. Lenke til kommentar
Mikkel87 Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 (endret) Ble det fælt?..jeg har chieftec matrix..funker fett det...radiatoren går akkurat på HÅRET i bakkant. Har ca 1cm på hver siden hehe..du ser på bildet;) Er litt rotete for det var første gang jeg testa det. Har rydda opp med kabler og sånn inni der å nå! Venter på ny Raptor disk også..da blir diskene flyttet opp så IDE kablene nesten ikke syns! Og strømkablene ligger bak hdd brønnene! Endret 6. juni 2005 av Mikkel87 Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Det skal ikke ha noe å si hvis du bare skal la det kjøre et par dager (tror jeg). Gjerne putt i litt frostvæske for å være sikker på å unngå alger. MEN; som noen sa i en annen tråd, mister man garantien hvis man ikke bruker Tt-guffa... (mener jeg å ha lest) Lenke til kommentar
Mikkel87 Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Det skal ikke ha noe å si hvis du bare skal la det kjøre et par dager (tror jeg). Gjerne putt i litt frostvæske for å være sikker på å unngå alger. MEN; som noen sa i en annen tråd, mister man garantien hvis man ikke bruker Tt-guffa... (mener jeg å ha lest) Har ikke jeg hørt noe om! og uansett..hvordan skal di finne ut av det hvis man kjører først med vann..så kjører med guffa til TT etterpå? Nå vannet er tappet liksom.. Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 (endret) Det skal ikke ha noe å si hvis du bare skal la det kjøre et par dager (tror jeg). Gjerne putt i litt frostvæske for å være sikker på å unngå alger. MEN; som noen sa i en annen tråd, mister man garantien hvis man ikke bruker Tt-guffa... (mener jeg å ha lest) Det var rart at man skulle miste garantien! Jeg har og vannkjøling i et chieftech, ikke noe problem! Edit: post nr. 2100 Endret 6. juni 2005 av ManagHead Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Thermaltake er sære.. Menmen bortsett fra dette er det ingenting som skal ødelegge. Tror nok vannet er snillere enn guffa til Tt Likevel tror jeg at det kan lønne seg med en del frostvæske for det ... Lenke til kommentar
BolleKalle Skrevet 6. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2005 Ble det fælt?..jeg har chieftec matrix..funker fett det...radiatoren går akkurat på HÅRET i bakkant. Har ca 1cm på hver siden hehe..du ser på bildet;) Er litt rotete for det var første gang jeg testa det. Har rydda opp med kabler og sånn inni der å nå! Venter på ny Raptor disk også..da blir diskene flyttet opp så IDE kablene nesten ikke syns! Og strømkablene ligger bak hdd brønnene! Fikk lyst på 120mm vifter foran og bak for gi radiatoren best plass Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå