vivastar Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 (endret) Noen her på forumet som var på den festivalen? De som var der kan poste noen arti historier eller opplevelser ifra den festivalen hvis de har noen! Jeg kan begynne da: Det var jeg og to kompiser som bestemte oss å dra til den festivalen på lørdagen da, vi bor i Namsos, å når vi hadde kommet 2mil utenfor namsos så dauer bilen vår ut å da hadde det verste skjedd, bilen var tom for bensin og bensin stasjonen var 500m ifra der vi hadde stoppet, så vi sprang som noen tullinger for å hente bensin. Når vi hadde kommet til bensinstajonen så hadde ikke shell stasjonen noen kanner som vi kunne låne , så vi gikk rundt bensinstasjonen for å lete etter en kanne, tror vi gikk i 10-15 minutter før vi fant en kanne da. Så vi fortet oss å fylle opp bensin å sprang til bilen igjen å fylte på. Vi måtte skynde oss fordi vi skulle rekke ølsalget som sluttet 18.00 å klokken var 17.50 da vi kom til shellstasjonen å fyllte på mer bensin! Så vi kjørte som noen tullinger til en butikk som var åpen, å heldigvis kom vi fram til en butikk som var åpen å da var klokken 17.59(timing eller ) etter det ble det en litt roligere stemmning i bilen da så da vi kom fram til Verdal så vi fullt av folk ikledd noen skikkeli "harry" klær :!: eller vømmøl klær kan dere kalle det... Så etter vi hadde parkert bilen så dro vi på forspiel å drakk litt da...etter det forspielet så begynte vi å gå til festplassen for å betale oss inn men da vi hadde kommet dit så oppdaget jeg at jeg hadde glemt å ta ut penger, så vi gikk til nermeste Bensinstasjon for å ta ut penger men da jeg kom dit så kunne jeg ikke få ta ut penger, de hadde "ikke noe mere" penger igjen sa de...hm, jaja ..tenkte jeg så vi dro videre for å forsøke på nytt en annen plass å da begynte vi springe...jeg og en annen kompis sprang først å en annen kompis bak oss....Men så greide lure meg å springe i føttene på kompisen min som sprang først å jeg gikk på tryne med huet rett ned i asfalten, å jeg fikk det kuttet ovenfor øyet mitt...å da ble jeg liggende der sa kompisene mine å da jeg våknet til så husker jeg at jeg ble skikkeli svimmel og kvalm og hadde bare lyst å spy..kompisene mine prøvde å støtte meg opp men jeg greide så vidt å stå på føttene mine fordi jeg var så svimmel, så jeg satte meg ned og hvilte litt før jeg sa til kompisene mine at jeg skulle gå til bilen for å sove.. fordi jeg var idet hele tatt ikke i feststeming etter at jeg tryna! Så det ble en tidlig kveld på meg var litt synd men hadde det arti i den lille tiden jeg var å drakk Noen andre som har historier å fortelle?? Endret 6. juni 2005 av vivastar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå