DarkZhade Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Heisann.. har fått problemer etter LAN.. det høres ut som en hdd eller noe restarter seg.. så klikker pcen.. nå gjorde den det, men nå klikka den ikke.. ista skjedde det samme, men da skrudde den seg av.. har dere peilinG? har sjekka at alle kontakter står ordentlig i. Lenke til kommentar
Elgvenn2 Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Virus? Adware? Rett og slett en disk som er på veil til h....? Kan være lurt å ta backup av det som er på disken før du gjør noe mer. Lenke til kommentar
phax Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 har lignende problemer på den eksterne disken min, men da ligger problemet i strømforsyninga tror jeg. eller så er det varme problemer. men høres ut som det er noe fysiske feil hos deg, altså ikke noe programvare feil. ville tatt meg en backup ganske raskt visst du har viktige filer på disken. Lenke til kommentar
DarkZhade Skrevet 6. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2005 tok backup av 50 gig i natt har eksamen nå, skal teste å bytte kontakt til hdd'en når jeg kommer hjem.. problemet er at jeg har 6 hdd.. så jeg vet egentlig ikke hvilken det er .. men vil jo anta at det er den med windows på.. litt kjipt men Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Det er antageligvis dårlig kontakt.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå