Scortech Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Sånn som dere moderatorer holder på , det går ikke. kan ikke bare slenge ut advarsler i hytt og pine for innlegg (poster) som dere ikke liker. Men det er vel sånn dere liker og ha "makten" her på denne nettsiden og gamer.no Noe alvorlig gale med sånne folk som holder på sånn. det er vel sånn at folk som dere moderatorer ikke klarer og ta igjen i den virkelige verden med knytenevene så dere opprettholder "makten" deres i cyberverden" . patetisk Lenke til kommentar
Werlin Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 (endret) Denne tråden kommer sikkert til å bli stengt, men før den blir det så vil jeg gjerne påpeke at det ikke er en innskrenkning i din ytringsfrihet om moderatorene nekter deg å si enkelte ting. Du har rett til å si din mening (så lenge den ikke bla bla bla) men du har ingen rett til å si din mening her eller i noe annet privat medium. Når det kommer til maktgale admins, så finnes det nok av de rundt på nettet (derfor jeg mener det burde vært en universal 18-årsgrense på adminstatus ), men jeg har sålangt sett lite til det her inne. Endret 5. juni 2005 av Glortelion Lenke til kommentar
blacktower Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Det står klart i retningslinjene at dersom du ønsker å klage på en avgjørelse, må dette rettes til en moderator eller forumstyret. #13: Respekter dine moderatorer. De her er for å holde orden i forumet, ikke for å skremme dere vekk. Stenges en tråd, har dette en grunn. Om du er uenig i stengingen av tråden, ta det opp med moderatoren som stengte den via e-post eller private meldinger. Fører ikke dette fram, kan forumstyret kontaktes på e-post. Kraftig hetsing og uthenging av moderatorer fører til utestengelse uten varsel. En klage skal være begrunnet, være saklig og skal fremlegges i beherskede vendinger. Blir du sinna, er det lurt å vente 10 minutter før du sender en klage. Nå er det riktignok legitimt å diskutere ytringsfrihet i denne kategorien, men da foreslår jeg at du retter posten til hele forumet, ikke bare moderatorer. Jeg vil dog gjøre oppmerksom på at det som sagt allerede finnes en god del tråder tråder på dette emnet. Hilsen en moderator Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg