Firesky Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 heisann jeg har hørt noen sier at vi har fått siste stipend å ikke får mer i år, mens andre sier at det er enda et stipend til om ca 2 uker til får vi stipend om 2 uker til eller har vi fått siste stipendet nå? har oxo hørt at det siste stipendet er ofte litt større en tidligere i år, stemmer det? takkor for alle svar Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Siste stippend skal normalt være utbetalt 15. mai. Så vidt jeg vet er første stippend og stippend for januar måned større enn de vanlige, men ikke det siste. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Siste stippend skal normalt være utbetalt 15. mai. Så vidt jeg vet er første stippend og stippend for januar måned større enn de vanlige, men ikke det siste. sånn var det når jeg fikk stipend også! Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 5. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2005 hmm ikke noe mer stipend altså? da ble det ikke noe nytt skjermkort på meg alikavell Lenke til kommentar
phax Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 no more stipend nei.. men 10 000,- tilbeke på skatten hjelper heldigvis på! Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 hmm ikke noe mer stipend altså? da ble det ikke noe nytt skjermkort på meg alikavell Det er på sånne som deg vi taper penger (ikke at jeg ville gjort det samme... ) Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 6. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2005 hmm ikke noe mer stipend altså? da ble det ikke noe nytt skjermkort på meg alikavell Det er på sånne som deg vi taper penger (ikke at jeg ville gjort det samme... ) jeg har jo brukt pengene på fornuft da! har sitta å betalt hybel i snart et år nå! jeg håpte bare det var et siste stipend som jeg ikke trengte å bruke på hybelen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå