indal Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Sitter å irritere meg grønn nå, jeg kobler til internett via trådløst nettverk Etter en stund (minutter eller timer, varierer mye) så mister jeg plutselig internett, jeg mister ikke kontakten med routeren, men bare internett Holder på å bli steine peise gal av dette, noen som har forslag eller erfaringer med dette ? Jeg har et " D-Link AirPlus DWL-G520 Wireless PCI Adapter(rev.B) " kort stående i min pc. ---------------------------------------------------------------------------- Hvis dere lurer på mer så spørr.. Lenke til kommentar
spetter Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Lurer på det samme . Borte noe lignende problem.. Lenke til kommentar
carl-kr. Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 har samme problem!!blir gal snart Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Hvorfor dukker "D-Link" opp så ofte når det er snakk om nettverksproblemer...? Lenke til kommentar
snowbaard Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Oppdater firmware på rutern.., vil tro det løser problemet.. Lenke til kommentar
spetter Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 snodig, ingen problemmer å koble til router og internett trådløst med innebygd funksjon i WinXP. Når jeg først bruker programvaren som fulgte med det trådløse usb adapteret blir det straks vanskeligere Lenke til kommentar
Sylvarius Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 (endret) Hvorfor dukker "D-Link" opp så ofte når det er snakk om nettverksproblemer...? Kan ligge mange faktor involvert her. Ingen som sier noe om Intel Wireless Pro 2200 BG når routerne deres kræsjer.... Ingen som sier noe om NAT på NAT (som i Thomson Speedtouch konfigurert som en router i stedet for en PPPoE bridge). - Sylvarius Endret 6. juni 2005 av Sylvarius Lenke til kommentar
plex- Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Oppdater firmware på rutern.., vil tro det løser problemet.. Godt tips. Hadde samme problemet på min 3Com dings og etter en firmware oppdatering har det fungert som drøm. Aldri undervurder en firmware oppgradering! Lenke til kommentar
carl-kr. Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Oppdater firmware på rutern.., vil tro det løser problemet.. Godt tips. Hadde samme problemet på min 3Com dings og etter en firmware oppdatering har det fungert som drøm. Aldri undervurder en firmware oppgradering! det hjalp hos meg og hadde samme problem som trådstarter hær. opdaterte i går kveld, og nettet har fungert sinnsykt bra siden! Lenke til kommentar
indal Skrevet 14. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2006 Hehe, takk for alle svar, har selv løst problemet nå takket være dere^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå