ZelaaZ Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 (endret) Vurderer å kjøpe en 19" LCD skjerm til rund 3000 kr.. har sett litt på Samsung SyncMaster 913N, er det noe med tanke på at jeg spiller en del osv.. andre forslag ? #Topic endret av moderator# Endret 7. juni 2005 av Jankee Lenke til kommentar
a-aa Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 er ikke FP937s+ mere samenlignbar med 913N? Siden det er lavere respons tid på den (det er også DVI kontakt på den, og det er det ikke på 913N). Lenke til kommentar
karl hungus Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 skulle akkurat til å starte en topic på Benq FP937s vs Samsung 913N If¢lge testene jeg har lest er 937s nesten å foretrekke framfor 937s+, da sistnevnte har dårligere fargegjengivelse. Visstnok. Selv liker jeg veldig godt Samsung-skjermer, men er ikke helt overbevist om 913N. Den har ikke DVI en gang Ikke tror jeg fargene er spesielt bra heller, men nå har jeg hverken sett den eller 937s med egne ¢yne, la det være sagt. Er det noen som har erfaring med begge to venter vi i spenning Lenke til kommentar
skromt Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 er ikke FP937s+ mere samenlignbar med 913N? Siden det er lavere respons tid på den (det er også DVI kontakt på den, og det er det ikke på 913N). Jo men sammenlignbar er ikke alltid best:P, litt etterslep kan man klare seg med for bedre kvalitet. Men men, fps 937s+ er jo også god for prisen. Men no skulle han ha skjerm for 3000? og fps 937s er like god som 937+s og samsung sin, pluss 400 kr billigere Lenke til kommentar
karl hungus Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 (endret) Hentet fra hw.no: Farger; Benq FP937s: Hvitt er hvitt uten noe spor av hverken rødt eller blått. Svart trekker en tanke mot blått, noe som kommer av litt baklys. Rødfargen er dyp og fin. Gulfargen flott. Blått er litt for mørkt. Grønt er grønt og fint. Farger; Samsung 913N: Hvitt er hvitt med antydning til rødskjær Sort er grålig sort med flekkvis gjennomskinn og særlig rundt alle sidekanter Rødt er rødt som sklir ut i kantene pga gjennomskinn Grønt er grønt som sklir ut i kantene Blått er blått som sklir ut i kantene ==> Hvis bildekvaliteten er viktig, og det kan man vel trygt si for en skjerm, er Benq FP937s en bedre skjerm enn Samsung 913N. If¢lge hw.no! Har noen hatt anledning til å kikke på begge disse skjermene ? Endret 6. juni 2005 av karl hungus Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Anbefaler ViewSonic VX912! Den har jeg nå brukt i en god stund, og den har aldri sviktet! Spiller flere timer hver dag med den, og jeg eier alle Fargene er bra Skarpt Ikke etterslep Lenke til kommentar
Arne M Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Dell har tilbud nå på 1905. Fikk den i går. utmerket til å spille HL2 med ihvertfall. Koster kun 3300 kr. Fikk jo også rosende omtale her på HW i test. Anbefales Arne M Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå