lysbryter Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Jeg har en aldrende Nokia 6610, som jeg faktisk har tenkt å la leve en stund til. Dekker de fleste behov. Jeg har nå firmware-versjon 4.74, fra 14.04.2003. Har forgjeves googlet etter firmware-liste med changelog til denne telefonen, men ikke funnet noe. Men har sett at det iallfall finnes minst v5.52 av firmwaren. Er det noen som kan hjelpe meg med en oversikt, slik at jeg kan se om jeg får økt glede ut av mobilen min resten av dens levetid ved å oppdatere firmwaren? Telefonen er svært stabil, men jeg kan f.eks. ikke spille av lyder som følger med MMSer. Og hvor mye koster det å oppdatere firmwaren hos telefonverksteder? (Det er åpenbart over et år siden jeg kjøpte telefonen.) Lenke til kommentar
lysbryter Skrevet 5. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2005 (endret) Hadde jeg ikke før postet innlegget, så fant jeg et par changeloger her (til v.5.52 og 5.63. I tillegg ser det ut til av 5.65 er den nyeste). En del av beskjedene der var ganske kryptiske. Vil noe av det gjøre at jeg kan spille av lyd i MMS-meldinger? Endret 5. juni 2005 av lysbryter Lenke til kommentar
mandela Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 tviler, har selv 6610i med nyeste firmware og ingen lyd på mms. uansett, dersom du går til nokia-autorisert verksted og sier at du har gjentatte problemer med telefonen (finn på noe), så kan du høre om de kan gjøre det gratis. ellers har jeg sett priser som 250,- for firmware update Lenke til kommentar
lysbryter Skrevet 6. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2005 Må betale selv ja. Har sendt noen mailer, og foreløpig bare fått svar fra Mobilfiksern. De tar 375 kr, noe jeg forsåvidt synes er dyrt nok. Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Hadde jeg ikke før postet innlegget, så fant jeg et par changeloger her (til v.5.52 og 5.63. I tillegg ser det ut til av 5.65 er den nyeste). En del av beskjedene der var ganske kryptiske. Vil noe av det gjøre at jeg kan spille av lyd i MMS-meldinger? Selv de nyeste 6610i'ene vi selger nå om dagen kan ikke spille av lyd i MMS. Dette vil altså ikke endre seg. Å oppdatare programvaren på en stabil 6610 vil kun evt gjøre den dårligere. Don't fix it if it ain't broke. Lenke til kommentar
3000 Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 mener ikke å pirke her men 6610i kan da spille av lyd i mms men ikke sende lydfiler videre akkurat som min gamle 5100 Lenke til kommentar
3000 Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 vist du ikke mener amr/waw filer da Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 mener ikke å pirke her men 6610i kan da spille av lyd i mms men ikke sende lydfiler videre akkurat som min gamle 5100 Kan vel ikke spille lydfilene samtidig med at bildet blir vist? Lenke til kommentar
lysbryter Skrevet 8. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2005 Hadde jeg ikke før postet innlegget, så fant jeg et par changeloger her (til v.5.52 og 5.63. I tillegg ser det ut til av 5.65 er den nyeste). En del av beskjedene der var ganske kryptiske. Vil noe av det gjøre at jeg kan spille av lyd i MMS-meldinger? Selv de nyeste 6610i'ene vi selger nå om dagen kan ikke spille av lyd i MMS. Dette vil altså ikke endre seg. Å oppdatare programvaren på en stabil 6610 vil kun evt gjøre den dårligere. Don't fix it if it ain't broke. Ja, kanskje jeg bare skal droppe hele greia da. Siden jeg tross alt er rimelig fornøyd med den og ikke kan peke på noen bugs/mangler som lar seg rette på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå