Den Polse Skrevet 19. juli 2002 Del Skrevet 19. juli 2002 Jeg skal spille Red Alert 2 over lan, og network optionen virker ikke, når jeg trykker på network skjer det ingenting og spillet sier: "ipx not found" Jeg har et Cnet kort og kjører ms xp. Håper noen kan hjelpe meg. Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 19. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2002 Jeg har en stygg følelse av at svaret er enkelt og ligger rett under nesen min i Control Panel/network, men jeg greier ikke å finne det, er steike meg dårlig med xp. Lenke til kommentar
Zamoht Skrevet 19. juli 2002 Del Skrevet 19. juli 2002 Du må innstallere ipx protokollen for nettverkskortet ditt... My network places -> properties -> nettverkskort -> properties-> install -> protocol -> microsoft ->ipx tror dette er riktige bruksanvisningen... selvfølgelig på norsk hvis du har norsk XP mvh Thomas Lenke til kommentar
alex_v_s Skrevet 19. juli 2002 Del Skrevet 19. juli 2002 Windows XP installerer som regel ikke IPX som standard, det må du nesten legge til selv. ControlPanel->Network Connections->Properties til din nettverksforbindelse->Install->Protocol->IPX->Add/Install Protokollen heter kanskje mye mer enn IPX, men det skal stå IPX på en av de. Mvh Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 19. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2002 Tusen takk, nå fungerer det Nå vart æ gla ja! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå