z1nox Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Pcen min kjører for øyeblikket Abyss Web Server. Har prøvd å innstallere php flere ganger, men den install.txt fila er så teit skrevet i mine øyne at jeg ikke forstår noe i det hele tatt. Noen som kan gi meg en forklaring "for dummies"? Hva skal jeg stille på, noen filer som skal flytte etc? Takker for alle seriøse svar btw, hvis dere trenger mer info så skrik ut Lenke til kommentar
z1nox Skrevet 5. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2005 takker ;> hørtes flott ut, da gjenstår d å se om jeg får det til å funke Lenke til kommentar
JButton Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Nesten som gamle phptriad, bare enda bedre. Genialt!!! Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 fy faen jeg sleit med det i 2 døgn nå, hold på å bli ærlig talt gærn. Måtte ty til whiskey når jeg kom hjem, fordi hjernen var helt goner. Tusen hjertlig takk for den linken. Dette skal prøves first thing in the morning @w0rk. *bøe seg i støvet* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå