Mokkisjeva Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 (endret) Jeg har sett en god del bilder av modda pcer. Men har enda ikke sett hvor alle kablene er blitt av.... Pcen min stappfull av kabler, så jeg kjøpte kabelstrømer, UV og greier. Trykker dem inni å hele pakka, først så det ganske bra ut, helt til jeg skulle koble til lys osv... Det ser jo helt for ***** ut.... Jeg vil ikke gjemme UV sokk-kablene, det er jo en grunn til de er uv. Men de andre løse kablene... De er ikke slik jeg kan ha dem i en sokk, og det er helle ikke mulig å gjemme dem bak HK døra Men, det tok ganske lang tid med kabler osv, så jeg ga vel rett å slett **** for nå. Klemte inni å starta opp... Kan vel gi dere et bilde senere, det avhenger av bra humør av kamera... Endret 5. juni 2005 av Sjeva Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Om du bruker Ø6 (6mm brede) kabelstrømper burdet det funke: http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?UGID=2293&GID=2200 Eller hva med å bare å bruke "shrinktubes", noe lignende kabelstrømper som du trær over! Så brukes du bare en lighter å varmer dem opp så de krymper inn rundt kabelen(e).. Etterpå kan du jo "lakke" dem med UV-tusj: http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=UVPEN Lenke til kommentar
Mikkel87 Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Kan gjøre som jeg gjorde. Jeg la strømkablene på baksiden av harddisk brønnene! Det funker greit...også laget jeg en plate på toppen i kabinettet som alle ubrukte kabler ligger bak slik at di ikke syns! Lenke til kommentar
Mokkisjeva Skrevet 6. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2005 Kan gjøre som jeg gjorde. Jeg la strømkablene på baksiden av harddisk brønnene! Det funker greit...også laget jeg en plate på toppen i kabinettet som alle ubrukte kabler ligger bak slik at di ikke syns! Du har vel ikke bilde? Lenke til kommentar
Truls84 Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 hva med å klippe bort de kablene som du vet er 100% unødvendige, slik som jeg har gjort på cd/dvd-rom'ene... klipped bort den ekstra IDE tilkoblingen på hver IDE kabel... bare det gjorde underverk... anned tips er å bruke strips og slike "dingser" som du klebrer fast i kabinettet for å feste strips... så er det om å få kablene til å ligge langs metallet i kabinette istede for å henge i lufta, gjerne kunn lodrett og vannrett siden det ser mer ryddig ut da en viss de henger på skrå. du kan også lage strømkabler selv i de lengder du ønsker, også plaseringen av hd, cd-rom og slikt har betydning for hvor mye kabler som trengs... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå