Simen1 Skrevet 19. juli 2002 Del Skrevet 19. juli 2002 Jeg har en sonefri Toshiba 12x som er passe stillegående og ellers helt bra. Men jeg vurderer å selge hele PC'n (inkl. DVD-rom'en) og lurer bare på om det er enkelt å gjøre nye DVD-rom'er sonefrie? Skulle ikke dette bli vanskeligere etter at en ny lov tredde i kraft for ca et år siden? Har dere noen å anbefale? (MÅ være stillegående, da jeg har en veldig stille PC og skal se film på den.) Eller burde jeg kjøpe en ny DVD-rom til PC'n før jeg selger den, og ta vare på Toshibaen? Lenke til kommentar
Zink Skrevet 19. juli 2002 Del Skrevet 19. juli 2002 Den nye Asus E616 var ihvertfall enkel å gjøre sonefri. Med nye lover er strafferammen hevet, og selskapene mer konsekvente m.h.t. anmeldelse, men noen mer effektiv sonesperre kjenner jeg ikke til. Lenke til kommentar
Nebu Skrevet 19. juli 2002 Del Skrevet 19. juli 2002 Jeg har Pioneer DVD-114 modell og den var kjempeenkel å gjøre om i den gamle maskinen. Etter jeg flytta den over i den nye har jeg derimot ikke lykkes i dette, selv om metoden er enkel og jeg gjorde nøyaktig det samme. Men det er ikke noe krise, snart kjøper jeg en ny spiller. Så jeg er også interessert i utfallet av tråden her. Lenke til kommentar
mammut Skrevet 19. juli 2002 Del Skrevet 19. juli 2002 Her ligger alle crack til og gjøre din dvd sonefri.. http://perso.club-internet.fr/farzeno/firm...e/dvd/dvdfi.htm Lykke til Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 19. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2002 Glimrende! Da er det bare å sjekke om DVD'en står på den listen og handle de som kan gjøres sonefrie. Men er det noen som vet hvilke DVD-rom'er som har lavt støynivå? (Det er jo et must når man skal se film...) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå