Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei

Skal kjøpe bryllupsgave til min søster, og skal kjøpe nikon speilrefleks da hun har et analogt nikon med et par objektiver. (Må bite i det sure eple, jeg er nemlig "canon-mann" ;) )

Valget er som nevt i overskriften det "eldre" D70 eller det nye D50. De ligger ganske likt i pris har jeg sett. Hva er det beste kjøpet og hvorfor?

Kom med innspill... Må jo nesten løpe å kjøpe da D70 begynner å forsvinne ut av markedet...

AW

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
D70!

D50 har færre funksjoner (samme bildekvalitet), men koster omtrent det samme som D70 fordi det er nytt og D70 er "gammelt". Men vær kjapp!

Helt enig!

-Pluss med D50 er 2" skjerm i forhold til 1,8" på D70.

-D50 har støtte for USB2.0 Hi Speed

Er lykkelig eier av D70!

Endret av namla
Lenke til kommentar

Jepp, det var det jeg trodde. Takker for raske svar, og da blir det nok en bestilling på D70 om kort tid. Har sjekket litt rundt, og det er en del nettbutikker som har en del igjen. Var vel MPX som hadde 100+ igjen tror jeg.

Mvh AW

Lenke til kommentar
Jepp, det var det jeg trodde. Takker for raske svar, og da blir det nok en bestilling på D70 om kort tid. Har sjekket litt rundt, og det er en del nettbutikker som har en del igjen. Var vel MPX som hadde 100+ igjen tror jeg.

Mvh AW

Synd du kommer litt forsent til netshops fine tilbud da.

D70 kit, 1GB Sandisc Ultra II og en fin liten bag for 7999,-

Edit: Må bare si at D70 er et fantastisk kamera :love: .

Endret av TheDarkListener
Lenke til kommentar

Skulle bare si at kit objektivet til D70 er mye bedre enn D50, mer zoom og mer lyssterk.

Synd du kommer litt forsent til netshops fine tilbud da.

D70 kit, 1GB Sandisc Ultra II og en fin liten bag for 7999,-

Uff, angrer på jeg ikke kjøpte D2H på tilbud før D2Hs tok over :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...