larsvinc Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 For en stund tilbake husker jeg at noen her anbefalte et merke bærevesker som så ut som vanlige sidevesker, men som var spesiallaget til fotoutstyr... Glemte desverre hva merket het, tror det var fra Australia. Noen som kan hjelpe? Laffe Lenke til kommentar
anderfo Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Er det Crumpler du mener? Det høres slik ut. http://www.crumpler.com.au/home.php tror profildata selger dem. Lenke til kommentar
larsvinc Skrevet 7. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2005 Det var crumpler jeg mente ja! Toppers! Fant en norsk nettbutikk ucarry.no som hadde endel varer. Synes det er vanskelig å vurdere størrelsen på baggene ut i fra bildene. Har tatt kontakt med crumpler, men de var ikke mer behjelpelig. Derfor lurer jeg på: er det noen som har en modell å anbefale? Jeg ønsker å kunne ta med meg: - D20 med objektiv - 100 mm makro - Evt en blitz som sigma dg500 - evt en 70-200 mm Lenke til kommentar
PureTamil Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 http://www.we-sell-crumpler.co.uk/ Anbefaler ovennevnte nettbutikk i England for Crumpler. Har selv bestilt og fått Crumpler-bag fra de. Rask og problemfri levering, betalte med Mastercard. Selv kjøpte jeg en liten utgave som tar 1 dSLR + 2 objektiver av moderat størrelse. Denne produseres ikke mer. Lenke til kommentar
opsahle Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Fotovideo er behjelpelig med å hente modeller til butikken slik at man kan ta en titt på de før man kjøper. Ting som bagger er det etter mitt kjønn alltid lurt å se litt på før man kjøper. Skal selv ha meg en crumpler bag og er selv litt usikker på hvilken av de modellene som passer mine behov (70-200 f4, + et objektiv + kamera med objektiv fastmontert + lader og div.) Lenke til kommentar
Drake Ramore Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Har ikke Crumpler noen modeller som passer for en laptop + Nikon D70-kitet og et større zoom-objektiv og litt annet små-stæsj? Lowepro har jo Computrekker, Tamrac har også slike løsninger. Lenke til kommentar
scuderia Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Den heter vel december quarter... har plass til laptop og to store zoom pluss kamera med objektiv.. pluss mye annet Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Noen andre som har Crumpler vesker å anbefale? Skulle hatt en til dslr og et objektiv. Fint med disse crumpler, at en ikke ser på milsavstand at en har med seg kamera.... Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Var idag på FotoVideo og kjøpte meg Crumpler. Heter noe så søtt som Lollypop Fornøyd så langt ihvertfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå