Forumforumforum Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Skal ha dansefremføring.. Men jeg har funnet ut at jeg ikke vil være med.. Kan læreren tvinge meg til å danse fremfor alle i 10. klasse med foreldre på vitnemålsutdelingen ? Lenke til kommentar
joda_321 Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Ikke på vitnemålsutdelingen etter min mening. Eneste gangen hun kan "tvinge" deg er kanskje musikk(?). Lenke til kommentar
robB Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Spørs hva han/hun tvinger deg til da, men en danseframføring tror jeg ikke at han/hun kan. Lenke til kommentar
robB Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 (endret) *Dobbelpost* Endret 5. juni 2005 av robB Lenke til kommentar
robB Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Spørs hva han/hun tvinger deg til da, men en danseframføring tror jeg ikke at han/hun kan. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 5. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2005 dansegruppa har fremføring på vitnemålsutdelingen.. Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Skal ha dansefremføring.. Men jeg har funnet ut at jeg ikke vil være med.. Kan læreren tvinge meg til å danse fremfor alle i 10. klasse med foreldre på vitnemålsutdelingen ? Selvsagt kan hun ikke tvinge deg til det. Om du er en en slags dansegruppe så blir kanskje de andre skuffet om du trekker deg, men noe slags tvang er neppe aktuelt. Hva skal hun liksom gjøre om du nekter? Trekke deg i karakter? Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 5. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2005 har avtalt det med de andre.. har musikk i morgen.. lurer på åssen læreren reagerer bare Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Har du meldt deg på i en form for dansegruppe vil jeg si det er en bindende avtale om å danse på den utdelingen. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 5. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2005 neeeh da det var "tilvalg" innen musikk.. det ble ikke sagt noe om før nå etter jul da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå