KjellV Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Har funnet ut at min støyende og store Chieftec-kasse skal byttes ut. Har da bestemt meg for, som dere kanskje tippet, SN25P. Oppsettet ser dere på bildet nedenfor. I tillegg skal jeg ha en 250GB Samsung harddisk og en NEC 1300 brenner. Blir det en flott maskin med lavt støynivå? Hva med RAMen? Jeg skal ikke klokke, så det er vel samme hva slags 2-2-2-5 RAM jeg velger? Er det lurt å velge en raskere RAM? Mener å huske at AMD 64 kommer til å støtte raskere minne i fremtiden (var det her på hw det stod?). Skal også selge maskinen jeg sitter på nå. Hva tror dere jeg får for kassen? Abit NF7-S Athlon XP 2100+ @ 2,2GHz med Silent Breeze lutfkjøler (19db). Står på "lappen" på prosessoren at det er en 2800+. Kan klokkes lenger. 2 x 512MB TwinMOS m/Wonbond ATi Radeon 8500 Raptor 36GB WD 100GB SE WD 120GB SE DVD-ROM og CD-RW Zalman viftekontroller (seks vifter) 5 stk Papst 12db vifter 1 North Pole nordbro-kjøler Diskettstasjon Blått Chieftec Bigtower Kan slenge med 19" CRT Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 den raptoren blir og ta livet av deg. shuttle er ganske stille men med den raptoren blir den ikke. skal du ikke klokke kan du velge value ram. raptor er dyr, liten og bråker. men den er litt raskere enn andre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå