dudsi Skrevet 19. juli 2002 Del Skrevet 19. juli 2002 Hvis du ikke aner hva du gjør, så er det selvsagt ikke trygt (..for helsen til den bærbare maskinen ) ...med mindre du kan godta muligheten for at den ikke virker etterpå, så anbefaler jeg deg til ikke å åpne den. Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 19. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2002 Seff det er godtagbart. Bare jeg ikke får meg no übersjokk eller no Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 19. juli 2002 Del Skrevet 19. juli 2002 über sjokk er deilig. Fikk strøm rett fra kontakta for litt siden :smile:. Rister i kroppen og det river og røsker i magan. Og man får svi sår etter leatherman gripern . Tror det var en pol i hver hånd, godt for helsa sier nå jeg. Strøm fra bil coil kan også ANBEFALES på det sterkeste, blir ør i huet 4-5 timer etter :razz:. Lenke til kommentar
lerun Skrevet 20. juli 2002 Del Skrevet 20. juli 2002 Sikkert mye bedre enn å gå på tyngre stoffer som kokain...så en oppfordring til alle knarkehuer...stikk heller hånda inn i veggkontakta (må kanskje ha små hender men) og få den samme rusen...... :smile: Lerun Lenke til kommentar
[L]337-Zonic Skrevet 20. juli 2002 Del Skrevet 20. juli 2002 Hei, jeg vil ikke si at det er trygt for hvem som helst nei. Med stasjonære kan jo nesten hvem som helst ordne og styre. Men med bærbare er det litt verre synes jeg. Man kan ofte åpne en skrue og noen fjæringer kan sprette her og der, og da sitter man "in the middle of nowhere". Men det skal sies at det å oppgradere minne på maskina klarer de aller fleste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå