Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

PCen skrur seg plutselig av


Anbefalte innlegg

Pcen min skrur seg plutselig av når jeg spiller og når den starter opp igjen kommer det en melding om at windows har gjenopprettet et alvorlig prolem vil du senne feilraport.

 

Dette begynner og irritere meg. Det virker ikke som det er noen sammenheng mellom restartene, av og til kan jeg spille i mange timer og noen ganger i noen få minutter.

 

Den har skrudd seg av i windows en eller to ganger men det er mest når jeg spiller at dette skjer.

 

Kan noen hjelpe meg?

Endret av jossimd
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvor mange grader er CPU på når du belaster maskinen? (MotherBoard Montior kan du f.eks installere hvis du vil se temperatur)

Hva er din maskinvare?

Jeg tipper det er varme eller strømtilførsel som er problemet. Men er litt vanskelig å bedømme med så lite informasjon.

Lenke til kommentar
Hvor mange grader er CPU på når du belaster maskinen? (MotherBoard Montior kan du f.eks installere hvis du vil se temperatur)

Hva er din maskinvare?

Jeg tipper det er varme eller strømtilførsel som er problemet. Men er litt vanskelig å bedømme med så lite informasjon.

CPU tempraturen ligger mellom 40-60 grader.

Skjermkort tempraturen ligger mellom 60-75 grader.

 

maskinvare:

 

HK: Abit fatal1ty AA8XE.

 

CPU: Intel P4 3,4 Ghz.

 

Skjermkort: HIS Radeon X850XT 256MB PCIe.

 

PSU: MIST 500W.

 

CPU kjøler: XP-120 Med MIST Fros bite vifte.

 

RAM: OCZ DDR2 1024MB E.B Platinum Edition.

 

Har nå renset CPU kjøler for støv og satt CPUen til default hadde klokket den til 4,1, får se om det hjelper.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...