aron Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Vurderer å bygge nytt i en gammel Aopen HX08 maksitower. Jeg trenger da ny adapterplate som passer til kontaktene på det nye hovedkortet. Noen som vet om dette finnes og eventuelt hvor? Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Jeg skjønner ikke helt hva du vil ha, men hvis det er den platen der I/O kontaktene er, så får du med det når du kjøper nytt hovedkort. Lenke til kommentar
aron Skrevet 5. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2005 Det er nok det jeg mener. Sist jeg kjøpte hk for et par år siden satt denne på plass i kabinettet og det var bare å brekke ut åpninger til de nødvendige kontaktene. Det er vel blitt såpass mange varianter at dette følger med hvert hk... Før var ATX ATX om du forstår.... Takker for info! Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 det følger med både på kabinett og hk. Men mest sansynlig at det som fulgte med hk passer best.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå