Burnbow2 Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Jeg står foran en familie forøkelse, og trenger en 7-seter med stor plass. Den bør ligge så ca. på max 260.000 brukt. Men jeg er helt grønn når det gjelder hva som finnes der ute. Kan du komme med en anbefaling? Lenke til kommentar
JaguarXKR Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Renault Espace vil jeg tro du kan like - ligger også under prisgrensen din Lenke til kommentar
Burnbow2 Skrevet 6. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2005 Det måtte evt. bli en Grand Espace, men rykte sier at denne har en Laguna girkasse. Og at man kan forvente trøbbel rundt 100.000. Lenke til kommentar
Chaqwa Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 (endret) Hva med Touran? Er den stor nok? Volkswagen Touran Edit: Doh' så ikke at den kostet 339000,- som syv seter Endret 6. juni 2005 av Spidy Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Tenkte jeg skulle nevne Volvo XC90, men det ble nok litt dyrt Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Det er mye rart å velge mellom. Her er noe jeg fant i farta: - Ford Econline minibuss. - Opel Zafira - Peugeot 806 - Citroën Evasion - Renault Espace - Toyota Previa Lenke til kommentar
Burnbow2 Skrevet 14. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2005 Det er mye rart å velge mellom. Her er noe jeg fant i farta: - Ford Econline minibuss. Takker, mange fine forslag der. Tror jeg kan konkludere med at følgende er aktuelle: Chrysler Grand Voyager Renault Grand Espace Toyota Previa Det med minibuss var interesant, men de er vel generellt dyrere en 7 setere? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå