Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Eg vil sjå avi filmer på dvd-spilleren!

Simon88

Anbefalte innlegg

Eg har lyst å brenne ut avi filmene som eg har lagra på pc'n min slik at eg kan sjå dei på dvd-spilleren. Kva program skal eg bruke for å convertere avi til dvd? Det skal vere gratis.

Nokon som har tips om gode gratis program eg kan bruke?:)

Kanskje dette innlegget er feilpostet.

Håper på mange gode tips! :)

på forhånd, takk for all hjelp

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg bruker et program som heter divxtodvd det konverterer mange slags formater tildvd format.

Men det må ikke være i dvd format for at du skal kunne se det. Du kan opprette en svcd eller vcd i brenne programmet ditt. Hvertfall i nyeste nero. Da brenner du på en vanlig cd

Lenke til kommentar

Eg prøver å bruke Nero. Eg har nyaste (Nero 6) med orginal lisens, og eg har lasta ned Nero Vision. Men når eg opner ei avi fil får eg opp: "DVD-Video Plug-In Required", og dette må man kjøpe.

Men eg trenger eit gratisprogram som gjer avi filene om til enten Bup, vob eller ifo.. så kan eg brenne dei ut med nero!

Lenke til kommentar

ja, det er det eg gjer!! Video-cd funker utan at det greiene kjem opp (video-cd er altfor dårleg kvalitet). Men så fort som eg prøver SVCD så funker det ikkje, då kommer det problemet som tideligare nemn opp!

Men det er DVD format som er aktuelt for meg no. Så eg trenger eit gratisprogram som enkelt og greitt konverterer avi til dvd format :)

Lenke til kommentar
Oki, takker:) eg skal prøve det no... laster ned no.

Men eg legger med eit bilete slik at du kan sjå problemet! :)

Jepp har sett den poppe opp selv da jeg selv har prøvd... Uansett programmet jeg linket til fungerer bra, men er veldig sikker du må brenne det på en dvd plate

Lenke til kommentar

ok! Men no har eg fått det til! :) Brente ut Shrek 2 og den funka å spille av på dvd-spilleren. Flott!

Men når eg hadde konvertert Shrek 2 til DVD-format, tok den berre 2,1 GB, altså eg fyller berre opp halvparten av cd'n. Så derfor lure eg på korleis eg kan få 2 filmer innpå 1 dvd-plate (4,7 gb eller rettare 4,5 ca)?

Håper nokon veit kva eg skal gjere :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...