Gå til innhold

er denne lian li kabinettet verdt og kjøpe?

Anbefalte innlegg

Hadde PC70USB (versjonen uten vindu) inntill jeg solgte det (var det Snekker´n hadde og totalvraka! :p) videre.. Inntrykkett mitt var faktisk ikke så suuuuperbra! Var litt skranglete og tok lett riper! Pent (kunne det ha vært) var det iallfall..

På fagspråket kalles det MODDING :D

Ramponering spør du meg.. :) Gleder meg til dusten som kjøpte det får se det! :tease:

Uansett.. Har sammelignet Lian Li kabinetter i forskjellige prisklasser.. Og jeg anbefaler å ikke legge så mye i det, for du får et råbra et til rundt 1000lappen!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg gjerne ha lian li NÅ! men må nok vente til komfirmasjon garantert!

men men kan jo selge noen små ting, gamle pcen eks,anlegg osv

jobber i tillegg, tjener jo 550 på 1.50 min 2 dager i uka! men men er jo nesten best også vente også for da kommer masse nytt grafikk-kort,hk,prosessor minst!

Lenke til kommentar

ikke sant glisevask? jeg synes det verdt det! den andre er no dritt med den døra også den tunge kassa da herregud, lian li kabinettet kommer garantert til og veie mindre en cheiftec miditwern som jeg selger, mdien veier 20 kg akkurat, også kan du tenke deg hvor my den stackern kommer til og veie i forhold til lian lien!

Lenke til kommentar

Jeg bruker Lian Li selv, og har stort sett bare positive erfaringer.

Det eneste jeg har å utsette på kabinettet mitt er vibrasjonene i aluminiumen, som til tider driver meg gaaaal! om du skal putte inn litt padding for å dempe støy tror jeg du eliminerer det problemet, men bare pga. dette blir jeg ikke å kjøpe Lian Li igjen. (med mindre jeg skal padde det)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...