Gå til innhold

er denne lian li kabinettet verdt og kjøpe?

Anbefalte innlegg

er denne lian li 75 usb sølv kabinettet verdt og kjøpe?

her link:lian li

noen som er erfarene med denne kabinettet?

jeg skal kjøpe dette kabinett tenkte jeg til høsten(komifmarsjon)

så skal jeg kjøpe nesten alt nytt og da trengte jeg et kabinett!

er det noen som vet om det finnes noen lydmater i kabinettet?

jeg har en cheiftec kabinett som jeg har blitt lei!

jeg har da som dere ser litt lyst på stor plass, kom gjerne med andre kabinetter men denne har jeg mest forelsket :love:

det må være en server tower!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har selv Cooler Master Stacker og synes det er veldig bra kabinett, det beste jeg har hatt faktisk

God plass til hardisker, plass til 12 hardisker om du kjøper 2 extra moduler. Må kjøpes extra!

En Cross Flow vifte som blåser på Hovedkort og kjøler ned effektivt. Må kjøpes extra!

Veldig god luftgjennomstrømmning og alle luft inntak har støvfilter.

Plass til 2 PSU'r, bra hvis du har mange disker eller andre strømkrevende ting.

Medfølgende vifter er stillegående om du ser bort ifra den på toppen.

Robust og tungt ;)

Er BTX kompitabelt.

Minusene er vel at det slipper ut endel vifte bråk, men slenger du på SilenX vifter så gjør ikke det noe

Endret av Knudre
Lenke til kommentar
Hadde PC70USB (versjonen uten vindu) inntill jeg solgte det (var det Snekker´n hadde og totalvraka! :p) videre.. Inntrykkett mitt var faktisk ikke så suuuuperbra! Var litt skranglete og tok lett riper! Pent (kunne det ha vært) var det iallfall..

På fagspråket kalles det MODDING :D

Endret av Snekker`n
Lenke til kommentar
Hadde PC70USB (versjonen uten vindu) inntill jeg solgte det (var det Snekker´n hadde og totalvraka! :p) videre.. Inntrykkett mitt var faktisk ikke så suuuuperbra! Var litt skranglete og tok lett riper! Pent (kunne det ha vært) var det iallfall..

På fagspråket kalles det MODDING :D

*kremt*

Det var i meste laget :thumbup:

Skiter man penger og ikke har noe annet å bruke dem på synes jeg det er en fin investering med 2500 på et kabinett :p

Lenke til kommentar
nei,jeg bestemmer meg for lian li, var i oslo idag og så på den coolermastern og likte den rett og slett ikke! fordi den har tunge måten,ikke støymater,grillen på sida kommer jo til lage hælvetes støy! og ikke no casemod du kan liksom gjøre på den!

LianLi har heller ikke støymatter i sine std kabinetter, i tillegg er jo de nye kab deres perforert med små hull så de blir neppe mere støysvake.

Jo du kan modde,bla kan du skifte ut den grillen på siden med plexi .

LianLi er jo et lettere kabinett, men det betaler du jo det dobbelte for :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...