Carlos Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Jeg tror bare du skal beslutte dig for et af dem og så købe det. Uanset hvilket du vælger tvivler jeg stærkt på at du vil blive skuffet. Lenke til kommentar
Babelfisken Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 ' date='14/06/2005 : 21:30'] Hvordan kan jeg sjekke ut kameraene hvis jeg ikke kjennernoen som har dem.. Det er heller ingen butikk i nærheten som har dem... De er vel ganske like når det gjelder specs? Og begge har fått bra score fra brukere... VANSEKELIG Av kommmentarer jeg har sett på dpreview tyder ting på at FZ5 har noe mindre støy på høyere ISO, men S2 har overlegen video funksjon og vridbart display. Jeg synes både video (nå med hurtig nok fokus i motsetning til S1) samt det vridbare displayet er viktigere og har anskaffet meg et S2 etter at mitt S1 nylig ble stjålet. Tror ikke du går feil med noen av dem. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 15. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2005 Ja, det begynner og helle mot Canon S2.. Må jo bare bestemme meg! Begge kameraene har samme specs så det kan jo ikke være sååå stor forskjell? Det eneste er at jeg har hørt at FZ5 har gode manuelle funksjoner, hvordan er dette med Canon S2?? Lenke til kommentar
Covcon Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 S2 har også manuelle funksjoner. Lykke til med valget! Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 15. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2005 Takk for det Covcon! Da går jeg for S2 jeg! Lenke til kommentar
Ib Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Avhengig av hvor du bor, kan du stikke innom en bra fotobutikk og føle litt på kameraene. Jeg har personlig gått for S2 IS men så har jeg hatt endel Pek&Skyt kameraer av samme merke - rart med det når du har fått menyene i fingrene og kjenner deg igjen. Softwaren fra Canon har også bra funksjonalitet og tror den vinner på videofunksjonene. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 15. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2005 Ja, da er valget falt på Canon S2 IS, må bare mase litt på mamma, så er det nok snart i boks!! Lenke til kommentar
sarom Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 ,15/06/2005 : 21:51]Ja, da er valget falt på Canon S2 IS, må bare mase littpå mamma, så er det nok snart i boks!! Ta oppvasken og støvsug litt, da blir mamma glad. Og da er snart S2 IS i hus. Du har tatt en fornuftig besluttning som du kommer til å bli godt fornøyd med. Ta deg god tid og les hele bruksanvisningen. Da setter du deg raskt inn i kameraets mange funksjoner. Husk at du i tillegg må kjøpe deg en lader med 4 NiMH batterier. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 16. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2005 Takker...må stikke jeg, skal støvsuge litt.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå