Mufcy Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 K750i er jo sonyericssons nye profftelefon, men den mangler edge og 3g. Og jeg lurer på er den virkelig er verdt pengene prisen ligger på ca.3400kr Lenke til kommentar
K700Dragon Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Har hatt K750i i et par dager nå og for meg er den absolutt verdt hver eneste krone. Kameraet tar sylskarpe bilder, skjermen er helt utrolig klar, den er liten, gode taster, flotte menyer, velfungerende RDS-radio og med et litt større minnekort blir telefonen en fullverdig mp3-spiller. Lenke til kommentar
Raydemort Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Jeg fikk den på fredag, og er så langt meget fornøyd. Jeg klarer meg fint uten edge, og jeg bor i nordkapp kommune så 3G er uansett ikke tilgjengelig for meg ennå. Telefonen er bra den, men MÅ du ha 3G/edge så venter du vel da. Du må bare spørre deg selv om du trenger det. Trenger du i det hele tatt en ny tlf nå? Kanskje du ikke gjør det, da kan du vente ennå litt til, å få en enda bedre tlf. Lenke til kommentar
mr messenger Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Jeg har hatt D500 en dag nå. Er kjempefornøyd Jeg ville gått for den hvis du var litt lei Sony Ericsson Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Jeg har prøvd både D500 og K750 (har den siste, testet den andre i ca. 4 timer) og jeg ville valgt K750 pga. bedre menyer, flere nyttige funksjoner, ser bedre ut osv. Lenke til kommentar
mr messenger Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 (endret) Dette er jeg litt uenig i. Jeg mener menyene til D500 har bedre skarphet/klart enn K750i. Hvis du har prøvd telefonen, K750i så anbefaler jeg å ta en titt på den nye testen. Der er det nemlig bilder av menyoppsettet til K750i. Dette med kvalitet i menyen er best på D500 mener jeg Endret 5. juni 2005 av mr messenger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå