Bromlexl Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 men nå betalte jeg kanskje dobbelt så mye som deg får det du betaler for Lenke til kommentar
morningstar665 Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 XD tviler ikke om $ony sløver med noen produkter Lenke til kommentar
anderse_zne Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 (endret) Noen som har testet Digistore.no - Sony PSP Value Pack (v.1.50)? Har man garanti på Digiworks og Digistore? Eller er dette samme sjappa? Har bestilt den fra Digistore nå.*glede seg* får bare krysse fingrene for at jeg ikke får noen døde pixler. Kan den returneres til nettbutikken hvis det er døde pixler? Endret 9. august 2005 av anderse_zne Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Noen som har testet Digistore.no - Sony PSP Value Pack (v.1.50)? Har man garanti på Digiworks og Digistore? Eller er dette samme sjappa? Har bestilt den fra Digistore nå.*glede seg* får bare krysse fingrene for at jeg ikke får noen døde pixler. Kan den returneres til nettbutikken hvis det er døde pixler? Har nok ingen garanti mot døde pixler, men det gjør ikke alverdens om det bare er en eller to Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 11. august 2005 Forfatter Del Skrevet 11. august 2005 døde piksler på PSP er ikke iheletatt sjenerene. De er såpass små og 99% umerkbare! Bare ved rene skjermfarger, kan den syntes på sitt beste.. Lenke til kommentar
anderse_zne Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 døde piksler på PSP er ikke iheletatt sjenerene. De er såpass små og 99% umerkbare! Bare ved rene skjermfarger, kan den syntes på sitt beste.. Det var veldig dot å høre.Får psp-en i morra eller til lørdag" da blir det bra Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 11. august 2005 Forfatter Del Skrevet 11. august 2005 døde piksler på PSP er ikke iheletatt sjenerene. De er såpass små og 99% umerkbare! Bare ved rene skjermfarger, kan den syntes på sitt beste.. Det var veldig dot å høre.Får psp-en i morra eller til lørdag" da blir det bra jepp, dont worrie! Jeg har to døde piksler og legger ikke merke til dem iheletatt! Lenke til kommentar
Soulwax Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Kan jeg se filmer fra minne kortet med 2.0? Lenke til kommentar
simerix Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Ja, det kan man selfølgelig Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Hvor har du bestilt fra (lenke i tillegg) ? http://www.videogamesplus.com/ Hvor mye kostet det? 3200,- for PSP Value Pack, WipeOut Pure, 1 Gb MemoryStick Pro Duo, Skingrip og frakt Tok det lang tid før du fikk din PSP? Ble sendt torsdag, fikk den mandag. Fikk du med noe trackininformasjon? Tracking fra statene, gjennom europa, til Norge. Toppers. Hvordan var servicen generelt? Flott service. Raske til å svare på mail. Var det noe galt med PSP'en som f.eks pixelfeil, vonde knapper osv.? Ingen pixelfeil.. I hvert fall ikke som jeg har merket. Slapp du toll? Oh yes baby. Hadde hørt godt om butikken før, derfor jeg handla der. Og jeg ble ikke skuffa. Generell inntrykk av webbutikken og kjøpet Bare bra inntrykk. Venta 2 dager til Skingrip kom på lager - men alt i alt, en flott butikk å handle fra. Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Er det samme sone på spillene også som det er på filmene. Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Er det samme sone på spillene også som det er på filmene. Ingen soner på spill. Filmene har vanlige soner. En PSP kjøpt i Japan har samme filmsone som en kjøpt i norge - sone 2. Lenke til kommentar
Itw Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Knall bra guide:) Vil personelig anbefale: gudnav på qxl.no til kjøp av spill. Fra kr 280 og litt opp på de helt nyeste. momorystick-men på ebay.com som jeg kjøpte 2gb kort til 900kr med frakt. Og jeg spurte de pent så skreiv de ned verdien til 9$ så jeg slapp moms:) hot_item_ishop kjøpte jeg LOGITECH PLAYGEAR POCKET for 13$ ferdig levert fra ebay.com Kommer med flere etter vert har: 2200mh batteri bord lader PSP.Carrying Aero Case bil lader udm beskytelse På tur i posten kan oppdatere med hvrdan det gikk når jeg motar dem:) Alt kjøpt på ebay:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå