Inc Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 (endret) Okeyy, jeg har akkurat satt opp den nye maskinen min med det samme oppsettet som jeg har brukt på den gamle maskinen min. Problemet er at nå jeg kjører sygate firewall på normal (ja, opera er allowed i sygate) så stenger den all nett tilgang. Setter jeg den til allow all så funker alt som det skal .. jeg vet åssen sygate fungere (stort sett jaffal) .. jeg har jo tillatt alt det som sygate spør meg om men likevel vil den ikke gå på nett i normal modus. Noe jeg har glemt her ?? hjelp edit*: typos ja, jeg har slått av de andre firewalene.. Endret 5. juni 2005 av regga Lenke til kommentar
Foxtrot Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Hei Regga. Jeg har Sygate Personal FW Pro. Kan ikke huske at jeg har hatt samme problem som deg, men jeg spør for sikkerhetsskyld om du har kikket her: http://smb.sygate.com/service_support.htm. Du har ikke skrevet noe om hvilken Sygate du har. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 6. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2005 Heisann, takk for det. Fant ikke svar på problemet med men det ga meg noen ideer, det er vel kanskje alt som skal til. Prøve først å opp dater firewall, har forresten pro utgaven. Hvis ikke det går så fikk jeg med et anti virusprogram med FW jeg må prøve ut. Rart at sygate blokker alt av trafikk i normal modus, i loggen vises det jo ingenting Lenke til kommentar
Foxtrot Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 (endret) Heisann, takk for det. Fant ikke svar på problemet med men det ga meg noen ideer, det er vel kanskje alt som skal til. Prøve først å opp dater firewall, har forresten pro utgaven. Hvis ikke det går så fikk jeg med et anti virusprogram med FW jeg må prøve ut.Rart at sygate blokker alt av trafikk i normal modus, i loggen vises det jo ingenting Har du kikket i forumet til Sygate? Der kan du finne løsningen. http://forums.sygate.com/vb/ Endret 6. juni 2005 av Foxtrot Lenke til kommentar
Inc Skrevet 6. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2005 yes, men ingen med lignende problem.. tenkte jeg skulle prøve en update på fw nå. Lenke til kommentar
Foxtrot Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Hvordan går det med Sygate FW nå da? Har du fått oppgradert den? Lenke til kommentar
Inc Skrevet 9. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2005 ja, hadde helt glemt denne tråden jeg. jo men jeg måtte oppdatere xp og sygate, da løste flokene seg, men så dukket det opp et nytt probleme, det tro jeg bare er en bagatell. ndis og ndiuso driver blir hele tiden blocked på innkommnende og utgående, jeg er ikke sikker på hva det er til,er krysset av som tillat. jeg tror kanskje det har med upnp å gjøre... Lenke til kommentar
Foxtrot Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 ja, hadde helt glemt denne tråden jeg. jo men jeg måtte oppdatere xp og sygate, da løste flokene seg, men så dukket det opp et nytt probleme, det tro jeg bare er en bagatell. ndis og ndiuso driver blir hele tiden blocked på innkommnende og utgående, jeg er ikke sikker på hva det er til,er krysset av som tillat. jeg tror kanskje det har med upnp å gjøre... Det "problemet" har jeg også. Det skal vikke være noe å bry seg om har jeg lest ett eller annet sted. Jeg har disablet popupvinduet til Sygate, så jeg ser ikke varslingen lenger. :!: Du finner sikkert svaret i Sygate sitt forum. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå