vif_is_best Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 (endret) Hei! Noen her på forumet som har erfaring med kjøpt Headsett på Biltema. Har sett et Headsett til 29,- med mic. Er det noe bra kjøp vis du skal ha billig Headsett med Mic???? Tenker bare på mickens tanke da og Litt på lyden, men har lyd fra før av, men trenger et headsett med mic og lyd. Endret 5. juni 2005 av vif_is_best Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Prisen sier vel sitt. Du kan ikke regne med du får noe som er brukbart til spilling osv for 29,- Er du heldig funker den supert til Msn Lenke til kommentar
vif_is_best Skrevet 5. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2005 Prisen sier vel sitt. Du kan ikke regne med du får noe som er brukbart til spilling osv for 29,- Er du heldig funker den supert til Msn Det er jo meningen til MSN da, slik at jeg kan prate med folk, en venn av meg har det og han prater med meg noen ganger. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Jeg har en tilsvarende (Merke: Trust, Pris: 49kr for 7 år siden). Den funker utmerket til MSN og andre ting du ikke trenger noe spesielt med kvalitet til. Lyden er på nivå med øreplugger som man får med mange billige mp3 spillere, og mikrofonen er også lav kvalitet men likevel høyere kvalitet enn billige frittstående mikrofoner og mikrofoner som er innebygget i skjermer eller webkameraer. Lenke til kommentar
kiripe Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Den funker, men bare såvidt. Kompis av meg har det headsettet og han kjører med seg power-dur osv, men jeg hører hva han sier. Kommer vel helt an på hva du er ute etter, da prisen sier at du ikke får all verden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå