TurtleMan Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Hei. Kjøpte forleden en Zalman Vifte på 20db, den bråkte jo som et rent helve*e. Har sett på komplett, mpx og psdata og ingen har vifter på 12 db. Skal ha 3, 12db vifter på 92mm til mine 3 harddisker. Noen som har noe? Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Istedet for at du kjøper 3 stk SilenX vifter, som koster noe som 450 +- tilsammen, så ville jeg heller ha kjøpt en viftestyring til de viftene du har fra før. Siden du skal avkjøle harddisker med de 3 viftene, så trenger du ikke akkurat noen vifter som blåser så mye luft. En harddisk blir kjølig bare den får en liten bris konstant, hvis du skjønner. Eller du kan sette viftene på 5/7V. Lenke til kommentar
TurtleMan Skrevet 5. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2005 Greien er at jeg har et Chieftec Mesh Big Tower Sort w/USB/Firewire 410W PSU ATX 2.0,24/20pin Og den har 3 plasser på høyre side av kabinettet og der har jeg ingen. Jeg har 2, 92mm'' på venstre siden som kjøler HK, CPU og GPU. Trenger vel egentlig ikke 3, men hvertfall 2 stk.. Og helst på 11-12 db.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå