kverna Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 (endret) Skal lakkere tastaturet til søstra mi. Beskrivelse kommer senere. dårlig tid. Tok litt nå, litt bedre tid enn jeg trudde. Skal gi søstra mi pc, så hvis noen kjenner meg her ikke si det til søstra mi Tenkte jeg skulle lakkere tastaturet i en litt fresh farge siden jeg før har tegna og skrevet på det. Her er bildene: Dette er første laget med rødt, skal lakke flere lak og lakkere noen detaljer svarte. Update kommer til helga pga skole. Endret 5. juni 2005 av kverna Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Blir tøft, men skal du gjøre noe mer enn å bare lakke det? Skal du polere det? Hva gjør du med tastene? Burde jo ha lakka de også og satt på klistremerke-bokstaver etterpå! Lenke til kommentar
master air Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 fresh farge Hva slags detaljer skal du lakere på? Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 fresh kunne kanskje spart tid med å bare maskert over tastene, uten noe som helst demontering.. Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Hvordan blir det med tastene? Skal du bytte LEDs eller .no sånn? Lenke til kommentar
Porsta Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Dette blir kult dette Som Vågebu sa, skal du ha noe/bytte noe leds i det? Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Blir sinsykt kult, men blir det ikke for "sterk" farge i forhold til rom farge. Hvis du ikke har rødt rom da Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Love that color. Måske jeg få vite specs på gaven? Lenke til kommentar
sigen Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 (endret) Blir sikkert bra dette. Heldig søster du har, som ikke bare får pc av broren, men med modda tastatur! Med som spurt tidligere: Skal du gjøre noe mer med det? EDIT: Hva med machende mus? Endret 5. juni 2005 av sigen Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Ja...Blir det noe av dette eller?? Må ha noen oppdateringer, hadde ventet noe ordentlig bra tastatur, blir det ikke noe av det da? Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Ble det ikke noe av prosjektet? Lenke til kommentar
kverna Skrevet 9. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2005 blir noe av jo. som jeg sa blir det ikke oppdatering før på fredag, mulig idag hvis jeg orker når jeg kommer hjem. Bor på hybel 5dager i uka så er ikke så lett å oppdatere mens jeg er her. Til dere andre: -Skal nok polere så det skinner fint -Har ikke tenkt å skifte leds, men farge over så det blir annen farge -Matchende mus kommer også Lenke til kommentar
Mr.Andersen Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Blir stilig dette ja. Gler meg til update! Lenke til kommentar
LaStrada Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Kult! Så ut til å bli bra det der. Fikk lyst til å gjøre det samme nå.. Siden matchende mus kommer, skal pcen også matche? Lenke til kommentar
kverna Skrevet 9. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2005 (endret) Kult! Så ut til å bli bra det der. Fikk lyst til å gjøre det samme nå.. Siden matchende mus kommer, skal pcen også matche? Nei tror desverre ikke jeg vil "ødelegge" shuttlen. Synes den er så fin fra før, men derimot skjermen kan det hende får en omgang med maling fresh konservativ_woot.gif kunne kanskje spart tid med å bare maskert over tastene, uten noe som helst demontering.. Var støvete som f--- så tok det i dusjen, derfor demonteringen Endret 9. juni 2005 av kverna Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå